Joakim Forss aloittaa K-Rauta Kokkolan kauppiaana ja jatkaa K-Rauta-kauppiaana myös Vaasassa

Vuodesta 2009 K-Rauta Vaasan kauppiaana toiminut Joakim Forss aloittaa K-Rauta Kokkolan kauppiaana 7. huhtikuuta. Hän jatkaa kauppiaana myös Vaasassa. Forssin rautakauppaura alkoi jo vuonna 1989 kesätyössä rautakaupassa. Ala on tullut Forssille tutuksi myös Ruotsissa, jossa hän toimi kymmenen vuoden ajan K-Rauta Svenska AB:ssä (myöhemmin K-Rauta Ab:ssä) ensin valikoimaneuvojana ja sen jälkeen tuotepäällikkönä ja kaupallisena johtajana. Forss lupaa K-Rauta Kokkolan toimivan jatkossakin palvelevana rautakauppana niin yritysasiakkaille kuin kuluttaja-asiakkaille.

Forss aloittaa työnsä Kokkolassa innokkaana: ”K-Rauta Kokkolan puitteet ovat kunnossa ja henkilökunta osaavaa. Yritysasiakkaat ovat tärkeässä roolissa, ja sitä työtä jatketaan. Myös kuluttajapuolella tullaan panostamaan valikoimiin ja palveluihin esimerkiksi sisustus- ja puutarhatuotteissa. Tavoitteena on jatkossakin tehdä niin yritysasiakkaiden kuin kuluttaja-asiakkaiden asioinnista K-Raudassa sujuvaa.”

Kauppiasurassa Forssia kiehtoo vaihteleva työ ja mahdollisuus oppia joka päivä uutta. ”Kauppiasammattihan on erittäin palkitseva siinä mielessä, että yrittäjällä on paljon vastuuta, mutta myös mahdollisuus kehittää sekä omaa yritystä että itseään”, Forss sanoo.

Forssin perheeseen kuuluvat Joakimin lisäksi vaimo ja kolme lasta. Forssin vapaa-aika kuluu perheen parissa sekä urheillessa ja kesällä myös kilometrejä keräten moottoripyörällä.

Kauppias Joakim Forss toivottaa kaikki uudet ja vanhat asiakkaat tervetulleiksi K-Rauta Kokkolaan.

Lisätietoja: K-kauppias Joakim Forss, 044 320 3882, joakim.forss@k-rauta.fi

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 137 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi