Ammattisiivousaineen valinta lattian pintamateriaalin mukaan

Lattiapinnan puhdistus- ja hoitoaineen valintaan vaikuttaa oleellisesti puhdistettavan kohteen pintamateriaali sekä siivousmenetelmä.

Suomessa muovi on ollut yleisin pintamateriaali pitkään, mutta viime aikoina tekstiililattiat ovat nostaneet huimasti suosiotaan. Uudet pintamateriaalit luovat tarvetta jatkuvalle kehittämiselle ja tutkimustyölle. Teemme tiivistä yhteistyötä eri pintamateriaalivalmistajien kanssa varmistaaksemme tuotteidemme sopivuuden eri materiaaleille. Tuotekehityksemme on Suomessa, mikä tuo meille vahvaa paikallista näkemystä.

Oheinen pintamateriaalitaulukko helpottaa ammattisiivousaineidemme valintaa eri lattiapinnoille ja siivousmenetelmiin.

Kiilto Pro -tuotteiden soveltuvuustaulukko - Lattiapinnat

TUTUSTU AMMATTISIIVOUSAINEISIIMME TÄSTÄ

Kaipaatko apua siivouskohteeseesi sopivan Kiilto Pro -tuotteen valinnassa? Ota yhteyttä alueesi Puhtaus- ja hygienia-asiantuntijaan.

YHTEYSTIETOIHIN

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii kahdessatoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2018 Kiillon liikevaihto oli noin 165 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.