Val av professionellt rengöringsmedel enligt golvets ytmaterial

Valet av professionellt rengöringsmedel för golvytor påverkas väsentligt av objektets ytmaterial och städmetod.

I lämplighetstabellen kan du snabbt kontrollera vilka av våra professionella rengöringsmedel som passar ditt städobjekt.

I Finland har plast varit det vanligaste ytmaterialet sedan länge, men på sistone har textilbeklädda golv blivit allt populärare. Nya ytmaterial skapar behov av fortlöpande utveckling och forskning. Vi bedriver nära samarbete med tillverkare av olika ytmaterial för att säkerställa våra produkters lämplighet för olika material. Vi utvecklar våra produkter i Finland, vilket ger oss en gedigen lokalkännedom.

Den bifogade tabellen över ytmaterial underlättar valet bland våra professionella rengöringsmedel för olika golvytor och städmetoder.

Lämplighetstabell över Kiilto Pro-produkter – Golvytor

TA DEL AV VÅRA PROFESSIONELLA RENGÖRINGSMEDEL HÄR

Behöver du hjälp med att välja en lämplig Kiilto Pro-produkt för städobjektet? Kontakta experten på renlighet och hygien i din region.

KONTAKTUPPGIFTER

Taggar:

Om oss

Kiilto är ett familjeägt företag från Finland etablerat 1919 med en uttalad vision fram till 2080. Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför kemiska lösningar inom fyra affärsområden: byggande, industriell limning, professionell hygien och konsumentverksamhet. De viktigaste principerna för vår verksamhet är miljöledarskap, närhet och engagemang för framtiden. Vi verkar i 11 länder och har cirka 1 000 anställda. Vi har varumärkena Kiilto Pro och DAX i Sverige.