Haemme innovatiivisia ideoita käsihygieniaan

Turku Business Region Ultrahack on kansainvälinen innovaatiokilpailu. Kiillon haaste kilpailijoilleon löytää uusia, innovatiivisia ratkaisuja käsihygieniaan.

Ilmoittautumisaikaa on 24.9. keskiyöhön saakka. Mukaan voi ilmoittautua joko valmiina tiiminä, lisäjäseniä etsivänä tiiminä tai yksityishenkilönä. Karsinnan kautta ideoista valitaan parhaat finaaliin, joka järjestetään Turun SparkUpissa 12.-14.10.2018. Voittajille on luvassa rahapalkinnot sekä pilottiprojektit, joissa ideat viedään käytäntöön.

Kiilto hakee uusia ratkaisuja, joilla käsihygieniasta saadaan helppoa ja hauskaa. Hyvällä käsihygienialla on valtavan suuri vaikutus paitsi sairaaloissa ja hoitolaitoksissa, myös jokaisen ihmisen arjessa. Paremmalla käsihygienialla voi vaikuttaa positiivisesti ihmisten elämään.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.