Hygienia eläinlääkäriasemilla

Hyvällä hygienialla torjutaan taudinaiheuttajien leviämistä klinikalla, pidetään yllä laadukasta toimintaa ja lisätään yleistä viihtyisyyttä.

Eläinklinikan hygienia muodostuu käsihygieniasta, hoitovälineiden ja instrumenttien huollosta sekä pintojen puhdistuksesta ja desinfektiosta.

Eläinklinikan hygieniakäytännön on estettävä tartunnan siirtyminen:

• Eläimestä toiseen instrumenttien ja hoitotarvikkeiden välityksellä
  • Eläimestä hoitohenkilökuntaan
  • Henkilökunnasta eläimeen
  • Ympäristöstä eläimeen

Kiilto tarjoaa asiakkailleen kokonaisvaltaiset tuoteratkaisut ja asiantuntijuuden eläinlääkäriaseman hygieniaan sekä puhtauteen

• Käsi- ja ihodesinfektio
  • Pintojen puhdistus ja -desinfektio
  • Välinehuollon pesu- ja desinfektioaineet
  • Tekstiilihuollon pesu- ja desinfektioaineet

Oma tuotekehitys ja aktiivinen asiantuntijayhteistyö takaavat asiakkaillemme tuotteet, menetelmät ja ratkaisut, jotka täyttävät suomalaisen vaatimustason.

Asiantuntevaa apua hygieniaratkaisun laatimiseen, tuotteiden valitsemiseen sekä eläinklinikan hygieniaan liittyen saat puhtaus- ja hygienia-asiantuntijoiltamme.