Hygienia eläinlääkäriasemilla

Hyvällä hygienialla torjutaan taudinaiheuttajien leviämistä klinikalla, pidetään yllä laadukasta toimintaa ja lisätään yleistä viihtyisyyttä.

Eläinklinikan hygienia muodostuu käsihygieniasta, hoitovälineiden ja instrumenttien huollosta sekä pintojen puhdistuksesta ja desinfektiosta.

Eläinklinikan hygieniakäytännön on estettävä tartunnan siirtyminen:

• Eläimestä toiseen instrumenttien ja hoitotarvikkeiden välityksellä
  • Eläimestä hoitohenkilökuntaan
  • Henkilökunnasta eläimeen
  • Ympäristöstä eläimeen

Kiilto tarjoaa asiakkailleen kokonaisvaltaiset tuoteratkaisut ja asiantuntijuuden eläinlääkäriaseman hygieniaan sekä puhtauteen

• Käsi- ja ihodesinfektio
  • Pintojen puhdistus ja -desinfektio
  • Välinehuollon pesu- ja desinfektioaineet
  • Tekstiilihuollon pesu- ja desinfektioaineet

Oma tuotekehitys ja aktiivinen asiantuntijayhteistyö takaavat asiakkaillemme tuotteet, menetelmät ja ratkaisut, jotka täyttävät suomalaisen vaatimustason.

Asiantuntevaa apua hygieniaratkaisun laatimiseen, tuotteiden valitsemiseen sekä eläinklinikan hygieniaan liittyen saat puhtaus- ja hygienia-asiantuntijoiltamme.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.