Joko olet tutustunut uudistuneisiin nettisivuihimme?

KiiltoCleanin uudistuneet nettisivut julkaistiin syyskuun alussa. Helppokäyttöisiltä ja selkeiltä sivuilta löydät kätevästi mm. KiiltoCleanin tuotetiedot ja ratkaisut, toimialakohtaiset artikkelit, ajankohtaiset uutiset, tietopankin, yhteystiedot sekä yritystiedot.

Tuotetiedot: Tuotesivulta löydät ajantasaiset ja kattavat tiedot tuotteistamme, mm. tuotetiedotteen, käyttöturvallisuustiedotteen, pakkaustiedot, käyttöohjeet, kuvat, videot, esitteet sekä ratkaisut, joissa kyseinen tuote esiintyy.

Ratkaisut: Ratkaisuista löydät ohjeita ja menetelmiä erilaisiin kohteisiin ja tarpeisiin, mm. työohjeen, ratkaisun hyödyt, kuvat ja videot sekä KiiltoCleanin tuotteet ja työvälineet.

Toimialasivut: Toimialakohtaisilta sivuilta löydät toimialan ratkaisut, linkin tuotteisiin, ajankohtaiset uutiset sekä artikkelit ja referenssijulkaisut. Toimialat löytyvät Ammattilaiset -valikosta.

Ajankohtaiset uutiset: Uutishuoneelta löydät kaikki julkaisumme. Lisäksi myös muilta sivuilta löytyy kyseiseen aiheeseen liittyviä uutisnostoja.

Tietopankki: Tietopankista löydät materiaalipankin (logot, tuotekuvat, videot, esitteet ja kuvastot), hävitysohjeet sekä tietoa pakkausmerkinnöistä ja varoitusmerkeistä.

Yhteystiedot: KiiltoCleanin toimipisteiden, yhteyshenkilöiden ja jälleenmyyjien tiedot sekä yhteydenottolomakkeet löydät yhteystiedoista.

Yritystiedot: Yritys ja rekrytointi -osioista löydät tietoa KiiltoClean Oy:stä, Kiilto Family -konsernista, vastuullisuudesta sekä työskentelystä yrityksessämme.

Sivut ovat responsiiviset, eli mukautuvat käyttäjän ruudun kokoon ja ovat siten sujuvasti käytettävissä niin mobiili- kuin pöytälaitteillakin.

Osoitteemme on entuudestaan tuttu: www.kiiltoclean.fi. Käythän tutustumassa uusiin sivuihimme!