Muutoksia pintadesinfektioaineidemme tuotevalikoimassa

Tuotevalikoimassamme tapahtuu muutoksia pintadesinfektioaineiden osalta. Kiilto Oxy 300 ja Kiilto Oxy Spray -desinfektioaineet korvautuvat hollantilaisen Tevan BV:n valmistamalla Tevan Panox® 200 käyttövalmiilla desinfektioaineella.

Panosta hyvään pintahygieniaan!

Tevan Panox® 200 käyttövalmiin desinfektioaineen tehoon vaikuttavat aineet ovat vastaavat (vetyperoksidi ja peretikkahappo) kuin aiemmin valikoimaamme kuuluneilla Kiilto Oxy 300 ja Kiilto Oxy Spray tuotteilla, vain pitoisuutta on optimoitu tavanomaisiin desinfektiotarpeisiin. Desinfektioteho bakteereihin, hiivoihin, homeisiin ja viruksiin on todennettu, norovirus mukaan lukien. Tuote on jäämävapaa ja soveltuu siten myös elintarvikkeiden kanssa kosketuksissa oleville pinnoille. Etuna käyttäjälle on myös se, että tuotteen haju on miedompi kuin Kiilto Oxy 300 desinfektioaineella.

Muutos liittyy EU:n biosidirekisteröintiin. Haluamme tarjota tehokkaita, turvallisia ja hinnaltaan kilpailukykyisiä tuotteita. Pakkauskoot säilyvät entisellään ja tuotteiden etiketeissä on tuttu Kiilto-ulkoasu.

Tevan Panox on saatavana 750 ml suihkepullossa sekä 1 l ja 5 l pakkauksissa. Katsothan tarkemmat tuotetiedot ja käyttöohjeet tuotesivulta.

Tevan Panox® 200 tuotekoodit ja pakkauskoot:

41061 6 x 750 ml vrt. 41060 Kiilto Oxy Spray 100
8071 200 6 x 1 l vrt. 8070 Kiilto Oxy 300
80556 200 1 x 5 l vrt. 80555 Kiilto Oxy 300

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä lähimpään jälleenmyyjäämme. Haluatko tietää tuotteesta enemmän? Puhtaus- ja hygienia-asiantuntijamme kertovat lisää.

JÄLLEENMYYJÄMME

PUHTAUS- JA HYGIENIA-ASIANTUNTIJOIDEMME YHTEYSTIEDOT

Lisätietoa muutoksesta ja uudesta tuotteesta: