Nocospray ja Nocomax -laitteet kuivahöyrydesinfektioon - katso video!

Nocospray ja Nocomax ovat kuivahöyrytyslaitteita, jotka desinfioivat sumuttaen vetyperoksidia desinfioitavan tilan ilmatilaan ja pinnoille. Toimenpiteen aikana vetyperoksidi desinfioi koko tilan hajoten lopuksi vedeksi ja hapeksi. Käsittelyn jälkeen tilan pinnat ovat kuivia ja täysin jäämävapaita.

Tutkitusti tehokas desinfiointimenetelmä on bakterisidinen, virusidinen, fungisidinen ja jopa itiöitä tuhoava. Nocospray ja Nocomax ovat erinomaisia varsinkin epidemiatilanteissa. Desinfiointimenetelmä sopii moniin käyttökohteisiin, esimerkiksi sairaaloihin, elintarviketeollisuuteen, kouluihin, päiväkoteihin tai vanhainkoteihin.

Videolla KiiltoCleanin puhtaus- ja hygienia-asiatuntija Kaisa Sairanen esittelee Nocospray-laitetta ja kertoo, mitä kaikkea sen käytössä tulee huomioida. Katso video Youtubessa:

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.