Täysin jäämävapaa desinfiointimenetelmä ilmatilaan ja pinnoille

Nocospray ja Nocomax ovat kuivahöyrytyslaitteita, jotka desinfioivat sumuttaen vetyperoksidia desinfioitavan tilan ilmatilaan ja pinnoille. Toimenpiteen aikana vetyperoksidi desinfioi koko tilan hajoten lopuksi vedeksi ja hapeksi. Käsittelyn jälkeen tilan pinnat ovat kuivia ja täysin jäämävapaita.

Tutkitusti tehokas desinfiointimenetelmä on bakterisidinen, virusidinen, fungisidinen ja jopa itiöitä tuhoava. Nocospray ja Nocomax ovat erinomaisia varsinkin epidemiatilanteissa. Desinfiointimenetelmä sopii moniin käyttökohteisiin, esimerkiksi sairaaloihin, elintarviketeollisuuteen, kouluihin, päiväkoteihin tai vanhainkoteihin.

Videolla Kiillon puhtaus- ja hygienia-asiatuntija Kaisa Sairanen esittelee Nocospray-laitetta ja kertoo, mitä kaikkea sen käytössä tulee huomioida:

Tutustu tuotteisiin:

Kaipaatko lisätietoa kuivahöyrytyksestä? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme!