Makujen juhlaa KitchenAidin Artisan K400 -tehosekoittimella

Report this content

Mielestämme erot pehmeän ja silkkisen, kermaisen ja samettisen sekä vaahtoavan ja kuohuvan koostumuksen välillä ovat merkittäviä, ja tästä inspiroituneena loimme uuden Artisan K400 -tehosekoittimen.

Artisan K400 eri vreiss

Tehosekoittimet eivät aina tue kulinaarisen luovuuden kukkimista – harmillisen usein ruoan koostumus jää tehosekoittimessa epätasaiseksi tai maku huonoksi. Me KitchenAidilla kuitenkin tiedämme, että intohimoiset kotikokkimme haluavat valmistaa uusia luomuksia omassa kotikeittiössään, hioa taitojaan timanttisiksi ja kehittää uusia uniikkeja reseptejä. Artisan K400 -tehosekottimella ainekset kuin ainekset sekoittuvat tasaisesti ja voit rohkeasti leikitellä eri makuyhdistelmillä.

Tartu siis uusiin haasteisiin keittiössä ja ota ilo irti kaikista ateriasi ainesosista! Artisan K400 -tehosekoitin on paitsi upea katseenvangitsija myös erinomainen pari KitchenAidin yleiskoneelle. Tehosekoitin on saatavilla useissa eri väreissä, kuten Candy Apple Red,  Pebbled Palm ja vuoden 2020 teemaväri Kyoto Glow. Tehosekoittimessa yhdistyy tukeva painevalettu metallirunko, helppokäyttöinen säädin sekä virtaviivainen muotoilu.

Artisan K400 on paljon muutakin kuin pelkkä tehosekoitin, sillä se on luotu inspiroimaan käyttäjiään: voit luoda helposti kaiken aina kastikkeista levitteisiin ja smoothieihin. Meille KitchenAidilla on sanomattakin selvää, että klassikkoreseptien kanssa leikittely ja niiden uudistaminen kuuluu monen kotikokin intohimoihin. Artisan K400 -tehosekoittimella voitkin vaivatta valmistaa perheesi suosikkiruoista erilaisia versioita makua ja koostumusta muokkaamalla.

Valitsemasi ainesosat sekoittuvat tehokkaasti tehosekoittimen kolmiosaisella sekoitusmekanismilla, jossa epäsymmetrinen terä liikkuu neljässä eri kulmassa, joustavareunainen survin paloittelee ainesosat ja moottori säätää terien pyörimisnopeuden automaattisesti tiheyksiltään erilaisille ruuille. Ainutlaatuinen Soft Start® -mekanismi käynnistää tehosekoittimen moottorin hitaammilla kierroksilla ja nostattaa tämän jälkeen moottorin kierrokset korkeammaksi, jolloin vältytään turhilta roiskeilta.

Tehosekoittimessa on kolme valmiiksi säädettyä ohjelmaa: jäämurska, kylmät juomat ja smoothiet. Mikäli kaipaat vaihtelua lopputulokseen, voit säätää makua ja rakennetta mielesi mukaiseksi viidellä eri nopeusasetuksella.

Artisan K400 -tehosekoittimeen on myös saatavilla erilaisia lisävarusteita: 1 L sitruspuristin, 500 ml sekoituspullo teräosalla ja 200 ml sekoitusastia teräosalla. Kahden erikokoisen tehosekoitinkannun avulla voit valmistaa nopeasti esimerkiksi smoothien mukaasi tai luoda juuri oikean määrän pestokastiketta ateriaasi varten. Kaikissa lisävarusteissa on kätevät aukolliset kannet, joissa on mittakorkki.
Artisan K400 -tehosekoitin on luotu auttamaan sinua valmistamaan entistä herkullisempaa ruokaa ja sekoittamaan ainesosa kuin ainesosa aina yhtä tasaisella lopputuloksella.

Tiedustelut ja kuvapyynnöt: kitchenaid-pbcw@bcw-global.com

KitchenAid
Lanseerattuaan legendaarisen yleiskoneensa vuonna 1919 ja ensimmäisen tiskikoneensa vuonna 1949, KitchenAid on vaalinut ikonista perintöään luomalla täydellisen tuotelinjan, joka on suunniteltu intohimoisille ruoanvalmistajille. Tänä päivänä KitchenAid-tavaramerkki tarjoaa kaiken tarvittavan hyvin varusteltuun keittiöön. KitchenAid juhli satavuotista taivaltaan vuonna 2019 ja on osa Whirlpool Corporation -konsernia. Whirlpool on maailman suurin kodinkoneiden valmistaja ja vuonna 2018 sen vuotuinen liikevaihto oli noin 21 miljardia dollaria (USD). Whirlpoolilla on 92 000 työntekijää sekä 65 tehdasta ja tutkimuskeskusta ympäri maailman. Yhtiöön kuuluu Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint sekä muita suuria tavaramerkkejä, jotka toimivat maailmanlaajuisesti. Whirpool Corporationin Euroopan keskusyksikkö sijaitsee Perossa, Italiassa. https://www.kitchenaid.fi/