Kovanen Student Education -rekrytointiohjelma starttasi jälleen

Kovanen jatkaa suosiota saavuttanutta Student Education -ohjelmaansa, jonka kautta koulutetaan ja työllistetään 20 uutta opiskelijaa taksinkuljettajiksi Kovaselle. Ohjelman hakuaika alkoi 1.3.2016.

Ohjelmaan valitut henkilöt saavat kevään aikana veloituksettoman taksinkuljettajakoulutuksen Helsingin Taksikoulussa. Ammattipätevyyden saatuaan he pääsevät aloittamaan kokoaikaisen kesätyön. Työt jatkuvat kesän jälkeen joustavasti osa-aikaisena opintojen ohella.

Kuljettajan työ Kovasella soveltuu niin joustavuuden kuin 24/7-toiminnan puolesta hyvin opiskelijan aikatauluun. Koska taksit ovat liikenteessä vuoden jokaisena päivänä useassa eri vuorossa, on työvuoroja saatavilla runsaasti ja niiden aikataulusta on mahdollista räätälöidä. Lisäksi opiskelijoiden kielitaito on erityisesti kesän matkailusesongin aikana eduksi turistien palvelemisessa. Yhtiöllä onkin hyviä kokemuksia opiskelijanuorien palkkaamisesta.

"Nuoret työntekijämme ovat nopeasti alalle oppivia, kielitaitoisia sekä sopivat brändiimme", kertoo toimitusjohtaja Heikki Kovanen.

Kovanen tarjoaa ohjelmaan osallistuville nuorille vakituisen työsuhteen lisäksi mahdollisuuden kehittyä sisäisesti muun muassa tilausajotehtäviin sekä hyödyntää yritystä mahdollisissa opiskeluprojekteissa.

”Yrityksellemme on ollut tärkeää hyödyntää työntekijöidemme osaamista myös asiakaspalvelutehtävien ulkopuolella. Meillä on toteutettu vuosien saatossa useita lopputyö- ja opintoprojekteja. Olemme näin sopivan tutkimusaiheen löydyttyä päässeet tukemaan työntekijöitämme myös heidän opintojensa tiellä", Heikki Kovanen jatkaa.

Kovanen Student Education -ohjelman hakuaika on 1.-14.3.2016. Lisätietoja ohjelmasta löytyy Kovasen verkkosivuilta osoitteesta www.kovanen.com.