Kreditan uusi toimitusjohtaja Anu Petäjä haluaa auttaa yrittäjiä saamaan rahoitusta parhailla mahdollisilla ehdoilla

Suomeen lanseerattu Kredita Oy tarjoaa pienille ja keskisuurille yrityksille uuden alustan eri rahoitusvaihtoehtojen vertailuun. Yrityksen emoyhtiö Krea on auttanut kymmeniä tuhansia yrityksiä Ruotsissa hankkimaan heille sopivaa rahoitusta. Yritys erottuu kilpailijoista alan parhaalla asiakaspalvelulla ja neuvontapalveluilla, joita tarjotaan yrittäjille ilman kuluja.

Anu Petäjä (KTM) on aloittanut Kredita Oy:n toimitusjohtajana 1.3.2023. Hän siirtyi tehtävään Auntien markkinointijohtajan roolista. Anu Petäjällä on yrittäjätaustaa Yogaiasta, jonka hän perusti yhdeksän vuotta sitten yhdessä miehensä Mikko Petäjän kanssa.

Pienet, alle 50 työntekijän yritykset muodostavat Suomessa jopa 40% kaikista työpaikoista, mutta usein perinteiset pankit eivät pysty tarjoamaan heille sopivaa rahoitusta yrityksen kehitystoimintaan.

”Haluamme auttaa yrittäjiä kehittämään liiketoimintaansa tarjoamalla heille eri rahoitusvaihtoehtoja parhailla mahdollisilla ehdoilla. Autamme asiakkaitamme aina ilman erillisiä kuluja lainahakemuksen tekemisessä sekä liiketoimintasuunnitelman laatimisessa, kun kyse on suuremmasta lainasta” kertoo Petäjä.

Petäjä aloitti uransa liikkeenjohdon konsulttina McKinsey & Companylla. Pitkän uransa aikana hän on toiminut markkinoinnin asiantuntijana Suomen johtavissa mainostoimistoissa ja markkinointijohtajana HopLopissa ja Lempi Kodinhoidossa.

”Kreditan lanseeraus on lähtenyt lupaavasti liikkeelle, ja saamme kuukausittain satoja lainahakemuksia erilaisilta yrittäjiltä. Olen mahtava päästä rakentamaan Suomen liiketoimintaa kokonaisvaltaisesti alusta asti. Lähikuukausina tulen keskittymään työssäni asiakashankintaan ja asiakaspalvelun kehittämiseen” Petäjä kertoo.

Lisätietoja:

Anu Petäjä
toimitusjohtaja, Kredita Oy
anu.petaja@kredita.fi
040-7546300

Kreditan digitaalinen vertailualusta helpottaa pk-yrityksiä löytämään oikeanlaista rahoitusta parhailla mahdollisilla ehdoilla. Olemme auttaneet yli 20 000 ruotsalaista yritystä tarjoamalla vertailua monien eri lainanantajien ja pankkien välillä. Palvelu on kokonaan digitaalinen, ja se auttaa yrityksiä löytämään, vertailemaan ja saamaan rahoitusta ilman vaivaa 3 000 000 euroon asti.