Edistyksellistä ylellisyyttä ja laatua kaikkien ulottuville – Lexus LBX on nyt ennakkomyynnissä

Täysin uusi Lexus LBX avaa oven premium-maailmaan entistä useammalle ja mahdollistaa brändille itselleen täysin uuden aluevaltauksen. Kompaktit katumaasturit ovat erittäin suositussa segmentissä, jonka premium-puolelle Lexus nyt avaa pelin itsevarmoin ottein. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen maaliskuussa 2024.

Kerroimme Lexus LBX -mallin ensiesittelystä tällä tiedotteella. Uutuusmalli luo ainutkertaisen upeita mahdollisuuksia entistä useammalle asiakkaallemme päästä kokemaan autoilun aito premium-kokemus siten, miten vain Lexus voi sen tarjota. Huippulaadukkaan tuotteen Lexus Signature Driving -ajattelun mukainen erinomainen ajokokemus sekä Lexuksen Omotenashi-palvelukonsepti luovat sellaisen omistajuuden kokemuksen, jota monet tavoittelevat mutta mihin harvat yltävät.

Perusvarustellun LBX-mallin lisäksi mallistossa on lukuisia houkuttelevia malleja, joiden erilaiset tunnelmat korostavat hillityn rohkealla tavalla yksilöllisyyttä sekä asiakkaan omaa käyttötarvetta. Elegant-, Emotion-, Relax- ja Cool-tunnelmiin on saatavilla edullisesti hinnoiteltu Launch Edition, joka tuo kaikkiin tunnelmiin mm. täysdigitaalisen, laajasti muokattavan mittariston, sähkötoimisen takaluukun sekä älyavainjärjestelmän.

Malliston huipulla Luxury tuo segmentissä liki ennennäkemättömiä varusteita asiakkaidemme iloksi, kuten 360-kamerajärjestelmän, tuulilasinäytön sekä Mark Levinson -audiojärjestelmän. Launch Edition- ja Luxury-varustetasot ovat saatavilla myös nelivetoisina AWD-malleina.

Nyt ennakkomyyntiin saapuva Lexus LBX saapuu Suomeen maaliskuussa 2024. Tälle tiedotteelle liittyvä hinnasto ja ennakkomyynnin autoesite löytyvät tästä linkistä.