Esmara by Heidi Klum -mallisto rikkoi myyntiennätyksiä Lidlissä

Maanantaiaamuna useiden Lidl-myymälöiden edustoilla jonotettiin. Heidi Klumin ensimmäisen Lidlille suunnitteleman malliston vaatteiden, kenkien ja asusteiden myynti oli alkanut. Suosituimpia tuotteita olivat mekot, skinnyfarkut, hupparit ja rusettipuserot.

Lidlin ensimmäinen kansainvälinen muotiviikko käynnistyi maanantaina 18.9., kun Heidi Klumin suunnittelema Heidi and the City -mallisto tuli myyntiin kaikkiin Lidl-myymälöihin Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Suomessa mm. leopardikuvioita, sähkönsinistä säihkettä, lempeää mokkanahkaa ja korkeita korkoja sisältävä mallisto sai innostuneen vastaanoton. Myymälöissä riitti vilskettä aamun ensiminuuteista alkaen.

– Olemme erittäin tyytyväisiä malliston ensimmäisen päivän myyntiin Suomessa. Maanantai oli meidän kaikkien aikojen kovin muotimyyntipäivä, Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä iloitsee.

Kuhinaa malliston ympärillä on riittänyt Suomen kaikissa Lidl-myymälöissä. Suosituimpia hittituotteita ovat ollet mekot (17,99 €), skinnyfarkut (14,99 €), collegehupparit (16,99 €) ja rusettipuserot (11,99 €). Suureen kysyntään oli varauduttu ja tuotteita on riittänyt hyvin.

Tällä hetkellä joidenkin tuotteiden tietyt koot on myyty loppuun yksittäisissä myymälöissä, mutta suurimmassa osassa myymälöitä malliston kaikkia osia on vielä saatavilla.

– Pyrimme järjestämään puuttuvia kokoja loppuviikon aikana lisää niihin myymälöihin, joissa niitä kaivataan. Vinkkini asiakkaalle on, että jos omaa kokoa ei alkuviikosta löytynyt, kannattaa katsoa omasta lähikaupasta loppuviikosta uudelleen. Henkilökunta auttaa myös mielellään. Mallisto tulee torstaina myyntiin myös Neljännen linjan uuteen myymälään Helsingissä ja Turun Itäharjun remontoituun myymälään, Niemelä vinkkaa.

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.