Grillimaisteri jatkaa Neste Rallin virallisena kisamakkarana

Keski-Suomessa ajettavan MM-sarjan osakilpailun Neste Rallin perinteet ulottuvat pitkälle. Nopeista sorateistä, näyttävistä hypyistä sekä mahtavista järvimaisemista tunnetun rallin yleisö kuluttaa vuodesta toiseen tuhansia grillimakkaroita. Tänäkin vuonna Neste Rallin virallisina kisamakkaroina nautitaan Lidlin Grillimaisteri-tuotteita, joita myydään tapahtuma-alueella yhden euron hintaan.

Lidlin kaupallinen johtaja Timo Hansio on mielissään MM-ralliyhteistyön jatkumisesta.

– Grillaus kuuluu suomalaiseen kesään, ja haluamme olla Grillimaisteri-tuoteperheen kanssa siellä missä tapahtuu. Jyväskylän Neste Ralli on perinteinen koko perheen kesätapahtuma, jossa ihmiset ovat liikkeellä rennolla kesäfiiliksellä. Olemme yhteistyökumppanina mukana nyt toistaa kesää ja jatkamme viime vuonna onnistunutta yhteistyötä. Neste Ralli on myös hieno tilaisuus tarjota perinteisiä suomalaisia urheiluherkkuja tapahtumaan saapuville kisaturisteille, Hansio sanoo.

Neste Rallin järjestää AKK Sports Oy. Lidlin Grillimaisteri-herkkuja on myynnissä sekä Neste Rallin kilpailukeskuksessa Jyväskylän Paviljongilla että Harjun erikoiskokeella.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.