Helsingin 23. Lidl avataan Triplan kauppakeskuksessa 17.10.

Lidlin 23. myymälä Helsingissä avataan torstaina 17.10. Triplan kauppakeskuksessa Pasilassa. Triplan uusi myymälä liikenteen solmukohdassa tuplaa Lidlin myymälämäärän Pasilassa.

Helsingin Triplan Lidl-myymälä sijaitsee Pasilan uudessa kauppakeskuksessa ensimmäisen kerroksen Food market -alueella. Avara ja valoisa myymälä edustaa Lidlin uusinta valko-harmaata myymäläilmettä. Myyntipinta-ala on noin 1200 m².

Triplan myymälän loistava sijainti liikenneväylien kainalossa ja kilpailun keskipisteessä mahdollistaa tasokkaan palvelun Pasilan alueen ja lähiympäristön kasvavalle asiakaskunnalle. Erinomaiset liikenneyhteydet myymälään takaavat sen, että Lidl palvelee ihmisiä siellä missä he liikkuvat ja poikkeaminen myymälään onnistuu myös matkalla.

– Haluamme olla siellä missä meidän asiakkaammekin ovat. Triplan kauppakeskus Pasilan juna-aseman yhteydessä on meille todella hyvä kauppapaikka ja uskomme, että asiakkaat löytävät uuden myymälämme, myyntipäällikkö Esa Turunen kertoo.

Triplan myymälän lisäksi Pasilan nykyinen myymälä Ratavartijankadulla palvelee myös jatkossa.

– Triplan myymälää lähes 200 neliötä pienempi Ratavartijankadun myymälä on aika ajoin hyvin ruuhkainen. Triplan uusi myymälä tulee näin ollen helpottamaan myymälän asiakaspaineita ja asioiminen Ratavartijankadun myymälässä helpottuu. Näemme, että Pasilaan mahtuu hyvin kaksi Lidliä, Turunen jatkaa.

Triplan Lidl työllistää noin 25 kaupan alan ammattilaista ja myymäläpäällikkönä toimii Vantaan Kaivokselan myymälästä tuttu Heli Turunen. Myymälä on avoinna arkisin klo 7–22, lauantaisin klo 8–21 ja sunnuntaisi klo 9–21. Avajaispäivänä torstaina 17.10. myymälä avataan klo 9.

Suomen Lidl-myymälöillä on energiatehokkuuden ISO 50001 -sertifikaatti, joten myös Triplan myymälän sähkön-, lämmön- ja vedenkulutusta seurataan yksityiskohtaisesti ja poikkeamiin puututaan herkästi. Esimerkkejä energiatehokkaista ratkaisuista ovat led-valaistus sekä kannelliset ja ovelliset pakastealtaat ja -kaapit.

Triplan Lidl on Suomen 184. Lidl. Vuonna 2019 Lidl suunnittelee avaavansa Suomeen 5–10 uutta myymälää. Loppuvuonna avataan vielä myymälät Espoossa, Sipoossa ja Hyvinkäällä.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.