Helsingin Arabian Lidl yksi Suomen parhaista ruokakaupoista

Helsingin Arabiassa sijaitseva Lidl-myymälä valittiin Suomen parhaiden ruokakauppojen joukkoon Kultainen Pippuri -kilpailussa.

Kultainen Pippuri -kilpailussa Iltalehden lukijat valitsivat Suomen parhaat ruokakaupat. Lidl-myymälöistä ruokakauppojen kärkeen nousi Helsingin Arabian myymälä.

Kultainen Pippuri huomioi lukijoidensa valitsemat ruokakaupat kunniakirjoin 7.3.2019 Helsingin Messukeskuksessa. Lidl Arabiaa edusti myymäläpäällikkö Katriina Sluyts ja apulaismyymäläpäälliköt Mona Jokirinne ja Timo Kujala. Menestys äänestyksessä oli esimiestiimille ja koko myymälähenkilökunnalle iloinen yllätys. Lukijat kiittelivät erityisesti Arabian hymyilevää myymälähenkilökuntaa, lyhyitä kassajonoja sekä siistiä myymälää.

- Tämä on todella ihana yllätys. Meillä on mielettömän hyvä ja osaava tiimi. Mahtavaa, että meidän kova työ on huomattu myös asiakkaiden keskuudessa, Katriina iloitsee.

Kultainen Pippuri on Iltalehden Pippuri.fi:n elintarvikekilpailu, jossa lukijat voivat äänestää myös suosikkiruokakauppojaan. Vuoden 2019 äänestyksessä Kultainen Pippuri -kunniakirja myönnettiin neljälle myymälälle.

Lidl-myymälöistä Porin Herralahden myymälä palkittiin Kultaisen Pippurin kunniakirjalla vuonna 2016.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 182 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.