Kaikki Lidlit auki läpi pääsiäisen

Pääsiäisen ruokaostosten teko on entistä joustavampaa, sillä kaikki Lidl-myymälät palvelevat koko pääsiäisviikonlopun.

- Pyhäpäivistä on muodostunut muutaman vuoden aikana normaaleja kauppapäiviä. Pääsiäinen ei tee tässä poikkeusta ja odotamme asiakkaita myymälöihimme kaikkina pääsiäisen päivinä, operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen kertoo.

Asiakkaiden pääsiäisvalmisteluja helpottaakseen Lidl pitää myymälänsä auki kiirastorstaina jopa 22 saakka. Useiden myymälöiden aukioloa on pidennetty tunnilla.

- Tyypilliset ruuhka-ajat myymälöissä on juhlapyhiä edeltävät illat. Kokemuksemme mukaan aattoiltojen pidemmät aukiolot tuovat joustoa asiakkaidemme juhlavalmisteluihin ja helpottavat myymälöiden ruuhkapiikkejä, Pennanen perustelee.

Pääsiäisviikonlopun aukioloajat vaihtelevat myymälöittäin. Myymäläkohtaiset pääsiäisen aukioloajat voi tarkistaa Lidlin verkkosivuilta ja mobiilisovelluksesta.

Pääsiäisviikonlopun lisäksi Lidl-myymälät palvelevat myös vappuna, äitienpäivänä ja helatorstaina.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 182 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.