Kaikki Suomen Lidl-myymälät palvelevat pääsiäisenä

Lidl Suomen myymälät ovat auki koko pääsiäisviikonlopun. Myymälät palvelevat pitkäperjantaina ja pääsiäislauantaina normaalia lyhyemmillä aukioloajoilla. Pääsiäissunnuntaina suurin osa myymälöistä on auki 11–19 ja maanantaina 10–19. Aukioloajat vaihtelevat myymälöittäin. Tarkat myymäläkohtaiset aukioloajat voi käydä tarkistamassa Lidlin verkkosivuilta, Lidl-sovelluksesta sekä myymälöistä.

Kaikki Lidl Suomen myymälät palvelevat pääsiäisviikonloppuna. Pitkäperjantaina suurin osa myymälöistä on auki klo 10–19 tai klo 10–20. Pääsiäislauantaina myymälät ovat auki pääsääntöisesti klo 9–19 tai klo 9–20. Pääsiäissunnuntaina myymälät palvelevat pääsääntöisesti klo 11–19 ja pääsiäismaanantaina klo 10–19, osa jopa klo 21 saakka.

- Myymälämme palvelivat myös viime pääsiäisenä koko viikonlopun ja asiakkaita riitti mukavasti. Kokemuksemme mukaan suomalaiset tekevät ostoksia juhlapyhien aikana ja haluamme luonnollisesti palvella asiakkaitamme myös pääsiäisenä, joka on yksi vuoden suurista ruokajuhlista, Lidlin operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen kertoo.

Suomalaiset ovat ottaneet hyvin vastaan kauppojen laajemmat aukioloajat ja esimerkiksi sunnuntaista on muodostunut normaali kauppapäivä.

- Myymälöiden aukioloajat määräytyvät asiakkaiden ostoskäyttäytymisen mukaan. Haluamme pitää myymälämme auki silloin, kun asiakkaat siellä asioivat. Tutkimme ja analysoimme ostoskäyttäytymistä jatkuvasti, Pennanen jatkaa.

Lisätietoja:
Katja Kuikka, Lidl Suomi Ky, viestintä, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.