Kauppakeskus Liilan Lidl sulkeutuu sunnuntaina – myymälä muuttaa uusiin tiloihin Hannukseen

Kauppakeskus Liilan Lidl-myymälä Espoon Suomenojalla sulkee ovensa lopullisesti sunnuntaina 10.11. Lidl siirtää kauppakeskuksen vuokratiloissa toimineen myymälän omaan kiinteistöön Länsiväylän eteläpuolelle Hannukseen. Hannuksen uusi Lidl-myymälä avataan torstaina 14.11.

Kauppakeskus Liilan Lidl on palvellut asiakkaita vuodesta 2004 ja se on avoinna normaalisti loppuviikon ajan.

- Haluamme kiittää Liilan myymälän asiakkaitamme ja toivottaa heidät tervetulleiksi pian avattavaan Hannuksen myymäläämme, kertoo myyntipäällikkö Esa Turunen kertoo.

Kaikki Liilan Lidlin työntekijät siirtyvät muihin Espoon myymälöihin, suurin osa pian avattavaan Hannuksen myymälään.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 186 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.