Lidl avaa jälleen myymälän Nastolassa – avajaiset kesällä 2020

Lidl avaa uuden myymälän Nastolan Varjolanrinteelle kesällä 2020. Nastolalaiset asiakkaat ovat toivoneet omaa Lidliä siitä lähtien kun ketju sulki edellisen Nastolan-myymälänsä kesällä 2018. Uusi myymälä on avara ja valoisa ja se sijaitsee keskeisellä paikalla hyvien liikenneyhteyksien varrella.

Lidl avaa uuden myymälän Nastolan Varjolanrinteelle, osoitteeseen Kauppakaari 1. Lidl aloittaa rakennustyöt kiinteistössä vuoden alussa ja avajaisia juhlitaan kesällä 2020. Myymälätilat tulevat edustamaan Lidlin uusinta, tyylikkään harmaata ja avaraa myymäläilmettä. Myyntipinta-alaa myymälässä on noin 1200 m2. Uusi myymälä sijaitsee keskeisellä paikalla hyvien liikenneyhteyksien varrella.

– Asiakkaamme ovat toivoneet meitä kovasti takaisin Nastolaan siitä lähtien kun suljimme edellisen myymälämme Rakokiven torin vierestä. Olemme todella iloisia, että kahden vuoden hiljaiselo saa päätöksensä ensi kesänä, aluejohtaja Antti Partanen kertoo.

Lidl sulki yli 10 vuotta Nastolan Rakokiven torin laidalla palvelleen myymälänsä heinäkuussa 2018. Myymälä jouduttiin sulkemaan, koska sen sijainti ei ollut enää kilpailukykyinen ja rakennus ei vastannut Lidlin tarpeita rakennusteknisten vaatimusten osalta. Uuteen liikepaikkaan Lidl on tyytyväinen.

– Uusi liikepaikka vastaa meidän kriteereitämme. Se sijaitsee keskeisellä paikalla Varjolanrinteellä, minne on helppo poiketa valtatieltä ja näin ollen myymälään on kätevä tulla ostoksille myös lähikunnista. Uudet tilat kestävät suuret asiakasmäärät sekä päivittäiset tavarantoimitukset. Saamme tiloihin myös hyvät varastotilat sekä modernit sosiaalitilat henkilökunnalle, Partanen luettelee.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 186 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.