Lidl avaa uuden myymälän kauppakeskus Entresseen

Lidlin 11. myymälä Espoossa avataan torstaina 27.9. klo 8 Entressen kauppakeskuksessa.

Espoon uusin Lidl-myymälä sijaitsee Espoon keskuksessa, kauppakeskus Entressessä. Myymälä on saanut upea tilat kauppakeskuksen toisessa kerroksesta uusien liukuportaiden vierestä. Isossa ja avarassa myymälässä on noin 1300 m² myyntipinta-alaa. Myymälän värimaailma on tyylikkään harmaa ja tuotteet on sijoiteltu suomalaisten asiakkaiden toiveiden mukaisesti.

Suomen Lidl-myymälöillä on energiatehokkuuden ISO 50001 -sertifikaatti, joten myös Entressen myymälän sähkön-, lämmön- ja vedenkulutusta seurataan yksityiskohtaisesti ja poikkeamiin puututaan herkästi. Esimerkkejä energiatehokkaista ratkaisuista ovat led-valaistus sekä kannelliset ja ovelliset pakastealtaat ja -kaapit.

Entressen myymälän erinomainen sijainti mahdollistaa kasvavan asiakasmäärän palvelemisen

Uuden Lidl-myymälän loistava sijainti Entressen kauppakeskuksessa liikenneväylien kainalossa mahdollistaa tasokkaan palvelun Espoon kasvavalle asiakaskunnalle. Erinomaiset liikenneyhteydet myymälään takaavat sen, että Lidl palvelee ihmisiä siellä missä he liikkuvat ja poikkeaminen myymälään onnistuu myös esimerkiksi työmatkalla tai ostoskeskuksessa asioidessa.

– Espooseen on kaivattu lisää Lidl-myymälöitä. Nyt asiakkaamme pääsevät entistä kätevämmin poikkeamaan ostoksille, iloitsee myyntipäällikkö Esa Turunen.

Entressen Lidl työllistää noin 25 kaupan alan ammattilaista, ja myymäläpäällikkönä toimii Espoon Mikkelän myymälästä tuttu, yli kymmenen vuotta Lidlissä työskennellyt Jaana Pentinmäki.

Lidl avaa vuosittain noin kymmenen uutta myymälää. Espoossa avautuu tänä vuonna vielä yksi uusi Lidl Laajalahden Retail Parkiin.

Avajaisviikolla ohjelmaa lapsille

Uudessa Entressen myymälässä vietetään Lastenlauantaita 29.9. klo 11–16. Lidlin oma maskotti Lido Lohikäärme on tavattavissa tasatunnein ja lapsille on luvassa palkintoja Mestarimyymäläetsivä-aarteenetsinnästä. Lapsikävijöille jaetaan myös siirtokuvatatuointeja ja ilmapalloja. Lisäksi tapahtumassa on tarjolla tuotemaistiaisia sekä kahvia.

Lisätietoja:
Katja Kuikka, Lidl Suomi Ky, viestintä, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: