Lidl avaa uuden myymälän Paraisilla 4.6.

Lidl avaa uuden myymälän Paraisilla torstaina 4.6. klo 8. Koronaepidemian vuoksi myymälässä ei järjestä avajaistapahtumia.

Paraisilla avataan kauan odotettu Lidl torstaina 4.6.2020. Yleensä Lidlin myymälän avajaisten yhteydessä on totuttu näkemään erilaisia avajaistempauksia ja tapahtumia. Koronavirustilanteen vuoksi Paraisilla pyritään välttämään väentungosta ja avajaistapahtumat on siirretty tulevaisuuteen.

– Paraisilla meitä on odotettu hartaasti ja on mahtavaa päästä palvelemaan uusia asiakkailta. Koronaepidemian vuoksi pyydän asiakkailta huomaavaisuutta kaupassa käydessä. Turvaväleistä ja käsihygieniasta huolehtiminen on tärkeää, jotta kaikilla on turvallista asioida ja työskennellä myymälässä, myymäläpäällikkö Matti Linnavirta kertoo.

Paraisten myymälä on sisätiloiltaan avara, valoisa ja värimaailmaltaan tyylikkään harmaa. Myyntipinta-alaa uudessa Lidlissä on 1100 neliötä. Myymälä työllistää 16 kaupan alan ammattilaista ja 4 kesätyöntekijää. Paraisten myymälä palvelee osoitteessa Vapparintie 1-3 maanantaista lauantaihin klo 8–21 ja sunnuntaisin klo 10–21.

– Myymälä sijaitsee hyvällä paikalla Paraisten pääväylän risteyskohdassa. Veneilijöille on myymälän vieressä venelaituri. Uskon, että paikalliset ja kesäasukkaat ottavat meidät hyvin vastaan, Linnavirta hymyilee.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 187 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.

Avainsanat: