Lidl avaa uuden myymälän Paraisille

Lidl avaa uuden myymälän Paraisille rakentuvaan kauppakeskittymään. Myymälän rakennustyöt ovat jo käynnistyneet ja avajaisia vietetään kesällä 2020.

Paraisten uuteen kauppakeskittymään avataan Lidl-myymälä kesällä 2020. Myymälästä tulee Lidlin uusimman ilmeen mukainen avara ja tyylikkään harmaa myymälä. Myyntipinta-ala on noin 1100 m2.

- Asiakasmäärämme Turun seudulla ovat kasvaneet tasaisesti ja Turun saaristoon meitä on odotettu jo pitkään. Olemmekin erittäin iloisia, että olemme mukana Paraisten uudessa kauppakeskittymässä ja pääsemme pian palvelemaan saaristolaisia, kiinteistöpäällikkö Toni Lautala kertoo.

Lidl on avannut viimeisen vuoden aikana kaksi uutta myymälää Turkuun, Vähäheikkilään ja Skanssiin sekä yhden Paimioon. Paraisten myymälä täydentää Lidlin myymäläverkostoa Varsinais-Suomessa ja palvelee erityisesti saariston asukkaita sekä mökkeilijöitä.

Uusi Lidl-myymälä on osa uutta Paraisten kaupallista keskittymää. Hankkeessa on ollut mukana myös Paraisten kaupunki, Turun Osuuskauppa ja TKU-Rakennus Oy.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 184 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.