Lidl avaa uuden pop-up-outletin Jyväskylään

Jyväskylässä avautuu tiistaina 4.6. Lidlin pop-up-outlet. Outlet-myymälä sijaitsee Vasarakadulla, Seppälän Lidl-myymälää vastapäätä. Outletissä myydään Lidlin tuttuja käyttötavaroita huimilla alennuksilla.

Lidl avaa tiistaina 4.6. pop-up-outletin Jyväskylässä osoitteessa Vasarakatu 9. Myymälän valikoimaan kuuluu Lidlin tuttuja käyttötavaroita, muun muassa aikuisten ja lasten vaatteita, elektroniikkaa, sisustus- ja pihatarvikkeita, keittiötavaraa ja työkaluja.

Lidlin käyttötavaravalikoima vaihtuu viikoittain, joten myös outlet-valikoima täydentyy uusilla tuotteilla joka viikko. Tuotteiden hinnat ovat eurosta 30 euroon.

Jyväskylän ensimmäinen pop-up-outlet avattiin kesällä 2018 Seppäläntiellä. Myymälä suljettiin helmikuussa 2019 vuokrasopimuksen päätyttyä.

- Seppäläntien outlet-myymälä oli todella suosittu asiakkaidemme keskuudessa ja sitä jäätiin kaipaamaan. Olemme todella iloisia, että outletille on löytynyt uusi paikka, aluepäällikkö Sami Haavisto kertoo.

Outlet-myymälä avataan tiistaina 4.6. klo 11. Myymälä on auki arkisin 11–18 ja lauantaisin klo 11–16.

Lidlillä on tällä hetkellä outlet-myymälät Vantaan Tammistossa, Espoon Nöykkiössä, Kaarinan Krossissa ja Vaasan keskustan myymälässä.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 186 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.