Lidl avasi pop-up-outlet-myymälän Kaarinaan

Kaarinan Krossin Lidlin yhteyteen avautui Lidlin pop-up-outlet-myymälä tänään keskiviikkona 6.3. Outletissä myydään Lidlin tuttuja käyttötavaroita huimilla alennuksilla.

Lidl avasi tänään pop-up-outlet-myymälän Kaarinan Krossin Lidl-myymälän yhteyteen. Myymälän valikoimaan kuuluu Lidlin tuttuja käyttötavaroita, muun muassa aikuisten ja lasten vaatteita, elektroniikkaa, sisustus- ja pihatarvikkeita, keittiötavaraa ja työkaluja.

Lidlin käyttötavaravalikoima vaihtuu viikoittain, joten myös outlet-valikoima täydentyy uusilla tuotteilla joka viikko. Tuotteiden hinnat ovat eurosta 30 euroon.

– Tuotteiden varastoinnin sijaan haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden tehdä myymälässä todellisia löytöjä edulliseen hintaan, aluejohtaja Kalle Noukkala kertoo.

Outlet-myymälä avatiin keskiviikkona 6.3. ja myymälä on auki Krossin Lidl-myymälän aukioloaikojen mukaisesti arkisin ja lauantaisin klo 8–21 ja sunnuntaisin 11–19.

Lidlillä on tällä hetkellä outlet-myymälät Vantaan Tammistossa, Espoon Nöykkiössä ja Vaasan keskustan myymälässä.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 182 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.