Lidl avasi pop-up-outletin Loimaalle

Loimaan Lidlin yhteyteen avautui Lidlin pop-up-outlet keskiviikkona 6.11. Outletissä myydään Lidlin tuttuja käyttötavaroita huimilla alennuksilla.

Lidl avasi pop-up-outletin Loimaan Lidl-myymälän yhteyteen. Myymälän valikoimaan kuuluu Lidlin tuttuja käyttötavaroita, muun muassa aikuisten ja lasten vaatteita, elektroniikkaa, sisustus- ja pihatarvikkeita, keittiötavaraa ja työkaluja.

Lidlin käyttötavaravalikoima vaihtuu viikoittain, joten myös outlet-valikoima täydentyy uusilla tuotteilla joka viikko. Tuotteiden hinnat ovat eurosta 30 euroon.

– Outletissä voi tehdä todellisia löytöjä, kun tuomme tuttuja tuotteita uudestaan myyntiin edulliseen hintaan. Varastoinnin sijaan myynnistä poistetut tuotteet tulevat siis nyt outletiin asiakkaiden saataville, aluejohtaja Kalle Noukkala kertoo.

Outlet-myymälä avattiin keskiviikkona 6.11. ja myymälä on auki Loimaan Lidl-myymälän aukioloaikojen mukaisesti arkisin 8–21, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin 11–19.

Lidlillä on tällä hetkellä outlet-myymälät Kaarinan Krossissa, Espoon Nöykkiössä, Jyväskylän Seppälässä ja Vaasan keskustan myymälässä.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 184 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.