Lidl kutsuu haudontahommiin – Munathon-mobiilipelissä pidetään munaa lämpöisenä

Lidl tarjoaa pääsiäisen odotukseen ja miksei vaalijännitystäkin helpottamaan koukuttavan munanhaudontapelin. Munathon-mobiilipeli on pelattavissa  11.-13.4.2019.  Pelihuumaa on kolmen päivän ajan nostattamassa myös joukko suosittuja suomalaisia pelistriimaajia.

Lidl kutsuu koko Suomen mukaan kutkuttavaan haudontamaratoniin. Mobiilipeli Munathon aukeaa torstaiaamuna 11.4 osoitteessa lidlmunathon.fi, jolloin haudonta alkaa.

Munaa haudotaan mobiililaitteen ruudulla lämmittämällä sitä sormella. Hautomisessa tärkeintä on pitää muna juuri oikean lämpöisenä. Mikäli se pääsee kylmenemään haudonta epäonnistuu. Liika kuumuuskaan ei ole hyvästä. Tavoitteena on hautoa munaa mahdollisimman pitkään. Viikonlopun rankinglistan kymmenen parasta hautojaa osallistuu 500 euron Lidl-lahjakortin arvontaan. Joka päivä arvotaan myös päiväpalkintoja hautojien kesken. Peli on pelattavissa vain mobiililaitteissa

– Munathon pelissä yhdistyy 90-luvun hittilelun Tamagotchin idea ja mobiilimaailma. Tamagotchin tapaan Munathonissa pidetään munasta hyvää huolta ja tarjotaan sille parhaat mahdolliset olosuhteet kehittyä, peliprojektia Lidlillä vetänyt Online designer Nadja Aro sanoo.

Munathon kumartaa retropelien suuntaan graafisella ilmeellään. Myös pelimusiikki tuo mieleen vanhat elektroniikkapelit. Keskeinen hahmo pelissä on myös kiivasmielinen Kanakoutsi, joka antaa ohjeita pelin edetessä.

Suomalaiset pelistriimaajat mukana hautomassa

Munathon-huumaan liittyvät torstaina myös suomalaiset pelistriimaajat Aippa, Alealel, Jyppe, Gasoneeh_, Scouppi, Kaja ja Jetro Koro. He kaikki pelaavat Munathonia päivittäin ja tsemppaavat muita pelaajia myös sosiaalisessa mediassa Instagramissa, Snapchatissa ja Twitterissä.

Munathon Eggpress jalkautuu kauppakeskuksiin

Munathon jalkautuu myös virtuaalimaailman ulkopuolelle. Helsingin Itiksessä ja Tampereen Ratinassa pääsee viikonlopun aikana testaamaan Munathon Eggpress-peliä. Siinä pelaajalle annetaan tietty sekuntimäärä, jonka ajan heidän on pidettävä kätensä digitaalisella näytöllä näkyvän munan päällä. Jos pelaaja irrottaa näppinsä munasta oikealla sekunnilla, hänet palkitaan.

Itiksessä Munathon Eggpressiä voi pelata perjantaina 12.4 ja Ratinassa 13.4 lauantaina. Palkintoina on Lidlin vastuullista pääsiäissuklaata ja promopisteillä maistatetaan myös pääsiäisen suosikkiherkkuja.

Lidl Suomi Ky, viestintä
media@lidl.fi

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 182 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.