Lidl laajentaa myymäläverkostoaan – uusi myymälä Jyväskylän Jyskään

Lidl avasi uuden myymälän Jyväskylän Jyskässä torstaina 26.3.2015. Jyskän myymälä on 144. Lidl-myymälä Suomessa ja se työllistää yli 20 henkilöä.

Lidlillä on Jyväskylässä ennestään kaksi myymälää, joiden asiakasmäärät ovat kasvaneet tasaisesti jo usean vuoden ajan. Kolmas myymälä tulee tarpeeseen.

-       Olemme iloisia saadessamme Jyväskylään uuden myymälän, sillä asiakasmäärien kasvaessa nykyisen myymäläverkoston seinät tulevat vastaan ja asiakaspalvelun laadun pitäminen toivomallamme tasolla on haastavaa, Lidlin toimitusjohtaja Lauri Sipponen kertoo.

Jyskän myymälä on valoisa ja asiakasystävällinen ja se sijaitsee liikenteellisesti hyvässä paikassa vahvojen liikennevirtojen risteyksessä. Lidl-konseptin selkeän pohjaratkaisun ansiosta asiointi on helppoa ja vaivatonta. Myymälän myyntipinta-ala 1050 m² ja varasto-, sosiaali-, toimisto- ja tekniset tilat ovat noin 700 m2. Myymälä on yli 20 henkilön työpaikka. Myymäläpäällikkönä toimii Susanna Rautiainen.

-       Haemme uusia työntekijöitä kaikkiin Jyväskylän myymälöihin myyjiksi ja esimiestehtäviin. Jyskän myymälän myötä voimme palkata myös enemmän kesätyöntekijöitä ja nuoria Tutustu ja tienaa -kesäharjoitteluun, iloitsee aluepäällikkö Sami Haavisto.

Naapurit tutustuivat Jyskän myymälään naapuri-illassa

Avajaisia edeltävänä iltana Jyskän myymälää esiteltiin kutsuvierastilaisuudessa lähialueen asukkaille. Tilaisuudessa naapureilla oli mahdollisuus tutustua upouuden myymälän lisäksi myös henkilökuntaan sekä maistella uutuustuotteita ja huippukokki Roope Rehbinderin kalasoppaa. Myymäläpäällikkö Susanna Rautiainen on tilaisuuteen tyytyväinen:

-       Kahden tunnin aikana meillä kävi yli 400 vierasta. Ihmiset olivat iloisella mielellä ja toivottivat meidät tervetulleiksi Jyskään. Tästä on hyvä jatkaa, Rautiainen summaa.

Avajaisohjelma jatkuu lauantaina 28.3., jolloin myymälässä vietetään lasten lauantaita. Ohjelmassa on tuotemaistiaisia ja kahvitarjoilu, makkaranpaistoa sekä ohjelmaa perheen pienimmille.

Lidl etsii jatkuvasti uusia kauppapaikkoja

Lidl etsii jatkuvasti uusia kauppapaikkoja ja investoi uusien myymälöiden lisäksi myös olemassa olevan myymäläverkoston päivittämiseen. Jyväskylän Palokkaan on suunnitteilla kaupungin neljäs Lidl-myymälä.

-       Jos kaikki sujuu hyvin, pääsemme rakentamaan Palokassa kesällä ja avajaisia vietetään alkuvuodesta 2016. Etsimme meille sopivia myymäläpaikkoja edelleen erityisesti kasvukeskuksista, kuten pääkaupunkiseudulta sekä Tampereen, Turun ja Oulun seuduilta, Lauri Sipponen vahvistaa.

-       Investoimme modernisoinneilla, laajennuksilla ja muilla kehitystoimilla myös olemassa olevaan myymäläverkostoon ja pyrimme joka puolella Suomea tekemään asiakkaille miellyttävät olosuhteet ostosten tekoon, Lidlin toimitusjohtaja kertoo.

Jyväskylän Jyskän myymälän osoite on Akkalankuja 2, 40420 Jyväskylä. Myymälä on auki arkisin klo 9–21, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 12–18.

Lisätietoja

Mikäli haluatte lisätietoja tai käydä kuvaamassa uutta myymäläämme, olettehan yhteydessä viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikoseen, p. (09) 23456 400, media@lidl.fi.

Tietoa yrityksestä, myymälöistä, tuotevalikoimasta ja tarjouksista löydätte myös osoitteessa www.lidl.fi.

Lidl avasi uuden myymälän Jyväskylän Jyskässä torstaina 26.3.2015.
Tweettaa
Jyskän uusi myymälä on 144. Lidl-myymälä Suomessa ja se työllistää yli 20 henkilöä.
Tweettaa
Jyväskylän Palokkaan on suunnitteilla kaupungin neljäs Lidl-myymälä.

Lainaukset

Olemme iloisia saadessamme Jyväskylään uuden myymälän, sillä asiakasmäärien kasvaessa nykyisen myymäläverkoston seinät tulevat vastaan ja asiakaspalvelun laadun pitäminen toivomallamme tasolla on haastavaa.
Lauri Sipponen, toimitusjohtaja
Haemme uusia työntekijöitä kaikkiin Jyväskylän myymälöihin myyjiksi ja esimiestehtäviin. Jyskän myymälän myötä voimme palkata myös enemmän kesätyöntekijöitä ja nuoria Tutustu ja tienaa -kesäharjoitteluun.
Sami Haavisto, aluepäällikkö
Etsimme meille sopivia myymäläpaikkoja edelleen erityisesti kasvukeskuksista, kuten pääkaupunkiseudulta sekä Tampereen, Turun ja Oulun seuduilta.
Lauri Sipponen, toimitusjohtaja