Lidl palvelee loppiaisena 2016

Loppiaisena 6.1.2016 lähes kaikki Lidl-myymälät ovat auki. Loppiaisen normaaliaukioloaika on klo 12–18. Poikkeuksina ovat Helsingin Kampin Lidl, joka palvelee klo 10–22, sekä 10–18 avoinna olevat Lappeenrannan (Myllymäki, Leiri, Mustola), Imatran (Imatra ja Mansikkala) ja Joensuun myymälät.

Loppiaisena kiinni ovat seuraavat Lidl-myymälät: Riihimäki, Uusikaupunki, Tammisaari, Kerava, Huittinen, Mäntsälä, Hanko, Kokemäki, Klaukkala, Karkkila, Karjaa, Somero, Janakkala, Tuusula, Lieto, Naantali, Nastola, Loviisa, Orimattila ja Turenki.

Lidlin operatiivinen johtaja Mark Henry uskoo, että loppiaisesta tulee vilkas kauppapäivä:

-       Moni palaa loppiaisena joulun ja uudenvuoden vietosta. Uskomme, että silloin käydään kaupassa ja valmistaudutaan pyhien jälkeiseen arkeen. Haluamme palvella asiakkaitamme pitämällä myymälät auki loppiaisena, koska asiakkaat ovat silloin liikkeellä.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa Lidl-myymälöitä on tällä hetkellä 148 Hangosta Sodankylään. Lidl Suomi Ky työllistää yli 4600 henkilöä, joille on tarjolla etenemis- ja uramahdollisuudet sekä Suomessa että ulkomailla. Lidl sai alkunsa Lounais-Saksassa 1930-luvulla perustetusta Lidl & Schwarz -yhtiön elintarviketukkuliikkeestä. Ensimmäiset Lidl-myymälät perustettiin 1970-luvulla ja kansainvälinen laajentuminen alkoi 1990-luvulla. Lidlin toiminta perustuu selkeään ja yksinkertaiseen konseptiin, joka mahdollistaa tuotteiden korkean laadun ja edullisen hinnan yhdistelmän. Lidl-myymälöitä on lähes kaikissa Euroopan maissa, joissa kaikissa Lidl toimii itsenäisinä tytäryhtiöinä. Ensimmäiset Lidl-myymälät Suomessa avattiin 29.8.2002.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 182 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.