Lidl piilotti Hans Välimäen Märkiön Grillin keittiöön – katso asiakkaiden reaktiot!

”Lihis ja ranskalaiset.” ”Talon pihvi”, asiakkaat jättävät lounastilauksia tavalliseen tapaan Märkiön Grillissä Nurmijärven Rajamäellä. Kukaan ei aavista, että piilotetut kamerat kuvaavat ihmisten reaktioita keittiössä odottavan yllätyksen paljastuessa. Luvassa on hieman luksusta arkeen, kun pipon alle piiloutunut Hans Välimäki loihtii tilauksista yllätysannoksia.

Pitkään Lidlin kanssa yhteistyötä tehnyt Välimäki innostui heti mahdollisuudesta yllättää asiakkaat astetta paremmalla ruoalla. Päivä rajamäkeläisen grillin keittiössä sujui mukavasti, ja hän nautti itsekin asiakkaiden reaktioista.

”Märkiön Grillin piilokameratempaus oli hauskimpia juttuja, joita olen tehnyt. Hyvän ruoan tekeminen, ihmisten yllättäminen, kasvojen ilmeet ja hyvän mielen tuottaminen korostuivat kaikki upealla tavalla. Ihmiset –  niin yksittäiset kuin perheetkin –  poistuivat paikalta hymyt huulilla ja tyytyväisinä. Hyvä ruoka ja sen herättämät tunteet, kuten ilo ja nautinto, yhdistävät meitä kaikkia”, Välimäki hehkuttaa.

”Ei tää kyllä wieninleike ole”, asiakas toteaa pilke silmäkulmassa, kun Välimäen hummeriannos tuodaan pöytään. Katso tämä ja muut asiakkaiden reaktiot Hansin annoksiin oheiselta piilokameravideolta.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 187 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.