• Lidl Suomi/

Lidl Plus -etusovellusta käyttää jo puoli miljoonaa suomalaista – sovelluskauppojen suosituin appi

Lidl Plus -etusovellus on otettu vastaan innokkaasti. Rekisteröityneitä käyttäjiä on jo puoli miljoonaa. Sovellus on lähes kuukauden ajan ollut Suomen ladatuin ilmainen appi. Suomi on selkeästi digitaalisuuden edelläkävijä.

Lidl Plus -etusovellus on ollut ladattavissa 25.6. alkaen. Tuosta hetkestä alkaen Lidl Plus- etusovellus on ollut jättimenestys ja sovellus on ollut sovelluskauppojen suosituin ilmainen appi. Jo ensimmäisen vuorokauden aikana sovellukseen oli rekisteröitynyt 75 000 käyttäjää. Lidl odotti menestystä, mutta rekisteröityneiden määrä on ylittänyt odotukset reilusti. Tiedossa oli, että noin 83% suomalaisista on käytössään älypuhelin.

- Puoli miljoonaa käyttäjää on ylittänyt kaikki odotuksemme. Digitaalisuus on tulevaisuuden suunta ja olemme panostaneet siihen. Suomalaiset ovat selkeästi digitaalisissa taidoissaan aivan omaa luokkaansa, joka näkyy rekisteröityneiden määrässä. Lidl Plus -etusovellus vahvistaa sidettä asiakkaisiimme, sanoo Lidl Plus -tiimin projektipäällikkö Niklas Harki.

Yhteydenpito helpompaa asiakkaille

Asiakas saa sovelluksen kautta ajankohtaista tietoa, palveluita ja etuja. Sovelluksessa on monia ominaisuuksia, kuten erilaisia etukuponkeja, kuitit digitaalisessa muodossa, myymälähakutoiminto sekä muita erityisetuja, kuten raaputuskuponki. Rekisteröityneelle asiakkaalle yhteydenpito Lidlin kanssa on lisäksi entistä vaivattomampaa.

- Asiakaspalvelussamme on vietetty kiireisiä viikkoja Lidl Plus -etusovelluksen lanseerauksen jälkeen, kun asiakkaiden on helppo ottaa yhteyttä meihin. Pyrimme vastaamaan kaikkiin palautteisiin mahdollisimman pian. Kiinnostus on liittynyt lähinnä Lidl Plus -etusovelluksen erilaisten toimintojen ohjeistamiseen, kertoo asiakaspalvelusta vastaava Mari Larmas.

Lidl Plus -etusovelluksessa oleva kortti skannataan kassalla. Skannaaminen tapahtuu näyttämällä etukortin QR-koodi kassalla olevaan skanneriin ennen maksutapahtumaa. Kortti on aina henkilökohtainen.

Lidl Plus on kansainvälinen etuohjelma, joka on käytössä useissa Lidl-maissa. Sovellus toimii myös muissa Lidl -maissa. Toisen maan etujen käyttöön ottamista varten tulee vaihtaa maa- ja kieliasetus.

Lisätietoja: viestintäasiantuntija Sanna Mämmi, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 188 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.