Lidl toi kauppoihin oman tuoteperheen lapsille – kaikki ruokatuotteet luomua

Lidl on lanseerannut lapsiperheille aivan oman tuotesarjan, joka sisältää luomuruokia, vaippoja ja hoitotarvikkeita. Perinteisten valmisaterioiden lisäksi valikoimassa on myös isommillekin maistuvia välipaloja, kuten smoothieita ja välipalapatukoita. Kaikki tuotteet on valmistettu luomuraaka-aineista.

Lidlin lastenvaatteista tuttu Lupilu-tuotemerkki on laajentunut kokonaiseksi tuoteperheeksi ja siihen kuuluu nyt yhteensä yli 40 pysyvästi valikoimassa olevaa lastentuotetta. Mukana on niin ruokia, välipaloja, hoitotuotteita kuin vaippojakin.

–   Halusimme tuoda asiakkaidemme ulottuville edullisen ja laadukkaan lastentuotteiden sarjan. Lastenruokatuotteemme sisältävät korkealaatuisia luomuraaka-aineita ja makumaailmaan on haluttu tuoda lapsille helposti omaksuttavia makuja, Lidlin valikoimapäällikkö Matti Mönkkönen sanoo.

Lupilu-aterioihin on valittu maistuvia reseptejä, jotka kaikki sisältävät myös kasviksia. Yli kahdeksan kuukauden ikäisten lasten ruuista löytyy esimerkiksi monen lapsen suosikki, Spaghetti Bolognese ja yli kuusi kuukautta täyttäneille kasviksilla höystetty jauheliha-perunasose.

Hyödylliset hoitovoiteet ja kylpytuotteet

Illan kylpyhetkiin Lupilu-sarjasta löytyy hellävarainen pesuneste, shampoo ja kosteusvoide. Kuiva ja ärtynyt iho saa helpotusta sinkkivoiteesta ja hoitoöljystä. Kaikki tuotteet ovat Allergia, Iho- ja Astmaliiton hyväksymiä ja Joutsenmerkillä varustettuja.

–   Hoitoöljy ja sinkkivoide ovat monien vanhempien suosimia luottotuotteita vauvan ihonhoidossa, minkä vuoksi halusimme ne ehdottomasti valikoimaamme, Lidlin ostopäällikkö Arto Lähdesmäki kertoo.

Kätevät kosteuspyyhkeet toimivat vaipanvaihdossa mutta myös esimerkiksi käsien puhdistamiseen. 20 kappaleen minipakkaus kulkee kätevästi mukana ja 72 kosteuspyyhkeen pakkauksesta riittää pidemmäksikin aikaa. Molemmat ovat niin ikään Allergia-, Iho- ja Astmaliiton hyväksymiä.

Tutut ja suositut Lidlin Toujours-vaipat muuttivat Lupilu-tuoteperheeseen ja samalla vaippavalikoima laajeni. Nyt Lidlin vaippahyllystä löytyy myös aivan vastasyntyneille sopiva koko.

Lidl panostaa myös myymälöissä lasten viihtyvyyteen

Myös Lidlin myymälöissä on haluttu huomioida lapsiperheiden tarpeet ja tarjota heille sujuva ja mukava ostoselämys.

–   Meillä on myymälöiden edustalla erikseen merkityt, tilavat parkkipaikat lapsiperheille. Myymälöistämme löytyy ostoskärryjä, joissa on paikka vauvan turvakaukalolle ja lapsiasiakkaille omat pienten ostoskärryt. Ja tietysti aina edulliset hinnat ja laadukas valikoima, Lähdesmäki summaa.

Lisätietoja: Viestintäasiantuntija Linda Pukka, (09) 23456400, media@lidl.fi

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa Lidl-myymälöitä on tällä hetkellä 172 Hangosta Sodankylään. Lidl Suomi Ky työllistää 5200 henkilöä, joille on tarjolla etenemis- ja uramahdollisuudet sekä Suomessa että ulkomailla. Lidl sai alkunsa Lounais-Saksassa 1930-luvulla perustetusta Lidl & Schwarz -yhtiön elintarviketukkuliikkeestä. Ensimmäiset Lidl-myymälät perustettiin 1970-luvulla ja kansainvälinen laajentuminen alkoi 1990-luvulla. Lidlin toiminta perustuu selkeään ja yksinkertaiseen konseptiin, joka mahdollistaa tuotteiden korkean laadun ja edullisen hinnan yhdistelmän. Lidl-myymälöitä on lähes kaikissa Euroopan maissa, joissa kaikissa Lidl toimii itsenäisinä tytäryhtiöinä. Ensimmäiset Lidl-myymälät Suomessa avattiin 29.8.2002.