Lidlillä laajennetut aukioloajat juhannusviikolla

Lidl pidentää myymälöidensä aukioloaikoja juhannusviikolla keskiviikkona ja torstaina, jolloin suurin osa myymälöistä palvelee iltakymmeneen saakka.

- Juhannus on suomalaisille tärkeä ruokajuhla ja siihen valmistaudutaan pitkin juhannusviikkoa. Pidemmät aukioloajat keskiviikkona ja torstaina helpottavat asiakkaiden juhannukseen valmistautumista, operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen kertoo.

Juhannusaattona 21.6. Lidl-myymälät palvelevat pääsääntöisesti klo 8–18 tai klo 8–19. Juhannuspäivänä 22.6. noin 60 Lidl-myymälää isoissa kaupungeissa ja mökkipaikkakunnilla pitää ovensa auki klo 11–17 tai klo 11–18. Sunnuntaina 24.6. myymälät palvelevat normaalisti.

Lidlien tarkat, paikkakuntakohtaiset aukioloajat voi käydä tarkistamassa verkkosivulta www.lidl.fi/aukiolot tai Lidlin mobiilisovelluksesta.

Juhannus on keskikesän ruokajuhla

Suomalaiset suunnittelevat ja tekevät juhannuksen ruokaostoksia pitkin juhannusviikkoa. Alkuviikon aikana ruokakaupasta ostetaan runsaasti säilyviä elintarvikkeita ja juomia. Loppuviikkoa kohden ostoskärryyn nostetaan viimehetken tuoreet ja kylmäsäilytystä vaativat tuotteet kuten kasvikset, varhaisperunat, sillit, grillilihat ja makkarat.

- Meille juhannusviikko on yksi vuoden merkittävimmistä myyntiviikoista, kun asiakasmäärät nousevat ja asiakkaat ostavat isoja satseja ruokaa koko juhannusviikonlopun tarpeisiin. Kassalla tämä näkyy isompina ostosmäärinä ja toki myös loppusummassa, Pennanen jatkaa.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: