Lidliltä gluteenittomia uutuuksia sekä suursuosikkien paluu

Suosio gluteenittomia tuotteita kohtaan ei jäänyt hetken huumaksi vaan jatkuu jo useampaa vuotta. Vaikka itse ei käyttäisikään gluteenittomia tuotteita, lähipiiristä löytyy keliaakikko, vehnälle allerginen tai gluteenia omaehtoisesti välttävä. Gluteenittoman tarjoilun suunnittelu voi aiheuttaa päänvaivaa, mutta hyvien tuotteiden avulla saa kuka tahansa laitettua maukasta, gluteenitonta syötävää.

Ruuanlaitolta haetaan helppoutta, myös erityisruokavalioiden kohdalla. Nykyään gluteenittomat herkut saa pöytään yhtä vaivattomasti kuin perinteisemmätkin syötävät.

Nyt näppäriä gluteenittomia uutuuksia on tarjolla useaa sorttia. Keliaakikkoa varten ei tarvita erillistä   kattausta, vaan tuotteet maistuvat jokaisen suuhun. Valmistuotteet sopivat nopeaa ratkaisua etsivälle, gluteenittomasta jauhoseoksesta taas kuka vain pystyy valmistamaan suosikkiherkkunsa gluteenittomana versiona.

Tastino Gluteeniton luomu sämpylä

Tastinon luomusämpylät kruunaavat jokaisen aamiaspöydän! Päivä saa hyvän startin, kun aamu alkaa muhkealla, lämpöisellä sämpylällä. Sämpylät tulevat myyntiin kolmessa eri maussa. Mukana pellavansiemenjauhoa, hirssiä tai siemeniä. Valmistettu Saksassa.

1,99€ / 180g

Vermondo kananugetti

Jotkut saattavat muistaa maukkaat Vermondon kananugetit – nyt suursuosikki tekee paluun lukuisten asiakastoiveiden myötä. Rapsakat kananugetit valmistuvat nopeasti ja maistuvat erityisesti pienemmille herkkusuille. Valmistettu Saksassa.

2,49€ / 300g

Belbake Gluteeniton jauhoseos

Suosittu Belbaken gluteenittomien tuotteiden valikoima saa kauan odotetun täydennyksen, gluteenittoman jauhoseoksen. Gluteenittomien tuotteiden leipomista ei tarvitse arastella, sillä näillä jauhoilla saa jokainen helposti tehtyä niin gluteenittomat pullat kuin muutkin herkut. Valmistettu Saksassa.

3,29€ / 1000g

Gluteeniton Pizza Margherita

Aito italialainen Pizza Margherita on kuin pala oikeaa Italiaa. Myös aiemmin suosikiksi noussut Pizza Margherita tekee paluun valikoimiimme. Pizza Margheritan kuori on herkullisen rapea, koska se on esipaistettu kiviuunissa. Päällä italialaista tomaattikastiketta sekä mozzarellaa. Tuote pakasteena. Valmistettu Italiassa.

2,99€ / 333g

Lisätietoja: viestintäasiantuntija Sanna Mämmi, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 190 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.