Lidlin Järvenpään jakelukeskuksen työmaalla aamulla hiilidioksidivuoto - tilanne ohi ja työt jatkuvat

Lidlin Järvenpään jakelukeskuksen työmaalla havaittiin aamulla hiilidioksidivuoto kylmäkonehuoneessa.

Hiilidioksidia kuljettanut putki oli rikkoutunut ilmeisesti siivouksen yhteydessä.

Rakennustyömaa evakuoitiin välittömästi, kun vuoto havaittiin. Keski-Uudenmaan pelastuslaitos sai hälytyksen onnettomuudesta klo 8:07. Vuoto saatiin nopeasti tukittua ja työmaalla aloitettiin tuuletus.
Vuodon yhteydessä ei ole tullut henkilövahinkoja eikä se ole aiheuttanut vahinkoa ympäristölle.

Pelastuslaitoksen yksiköt ovat poistuneet jo työmaalta ja työt työmaalla jatkuvat normaalisti.

Lisätiedot: Miska Eriksson, varatoimitusjohtaja, Fira Oy 0400 869 055

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 184 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.