Lidlin kuudes myymälä Oulussa avattiin Karjasillalla

Lidlin kuudes myymälä Oulussa avattiin torstaina Karjasillalla. Uudessa myymälässä asiakkaita palvelee noin 20 kaupan ammattilaista. Lähialueen asukkaille avajaisten aattona järjestetty naapuri-ilta houkutteli paikalle runsaasti vieraita.

Uudessa Karjasillan myymälässä oli avajaisaamuna paljon uteliaita asiakkaita. Myymälässä on noin 1100 m² myyntipinta-alaa ja sisään astuessa asiakas näkee ensimmäiseksi runsaan hedelmien ja vihannesten osaston sekä paistopisteen uunituoreet suolaiset ja makeat herkut.

Suomen Lidl-myymälöillä on energiatehokkuuden ISO 50001 -sertifikaatti, joten myös Karjasillan myymälän sähkön-, lämmön- ja vedenkulutusta seurataan yksityiskohtaisesti ja poikkeamiin puututaan herkästi. Esimerkkejä energiatehokkaista ratkaisuista ovat LED-valaistus sekä kannelliset ja ovelliset pakastealtaat ja -kaapit.

Lidl uudistaa parhaillaan myymälöitään systemaattisesti ympäri Suomen. Oulussa Tuiran, Hiirosen ja Haapalehdon sekä Haukiputaan myymälät palvelevat jo asiakkaita hienoissa uudistetuissa tiloissa.

Karjasillan myymälän erinomainen sijainti mahdollistaa kasvavan asiakasmäärän palvelemisen

Lidl palvelee Suomessa jo lähes kahta miljoonaa asiakasta joka viikko. Uuden myymälän keskeinen sijanti keskustan tuntumassa hyvien liikenneyhteyksen varrella mahdollistaa tasokkaan palvelun kaupungin kasvavalle asiakaskunnalle.

– Ouluun on kaivattu uutta Lidliä. Edellisen kerran Oulussa on vietetty avajaisia kaksi vuotta sitten kesällä, kun Pateniemen myymälä avasi ovensa. Nyt Karjasillan uuden myymälän myötä asiakkaamme pääsevät entistä kätevämmin poikkeamaan ostoksille, iloitsee myyntipäällikkö Jussi Salla.

Karjasillan Lidl työllistää noin 20 kaupan alan ammattilaista, ja myymäläpäällikkönä toimii Antti Saarela. Myymälä sijaitsee osoitteessa Paljekuja 12 ja on avoinna arkisin ja lauantaisin klo 8–21 sekä sunnuntaisin klo 11–21.

Avajaisviikolla naapuri-ilta lähialueen asiakkaille ja ohjelmaa lapsille

Toivottaakseen vanhat ja uudet asiakkaansa tervetulleiksi ostoksille Karjasillan Lidl järjesti keskiviikkona 22.11. kutsuvierastilaisuutena naapuri-illan, johon oli kutsuttu lähialueen asukkaita. Illan aikana asiakkaat pääsivät tutustumaan uuteen myymälään jo ennen avajaispäivää. Naapuri-illassa nautittiin muun muassa tuotemaistiaisia sekä Janne Pekkalan valmistamaa kalakeittoa.

– Naapuri-ilta oli oikein onnistunut. Illan aikana myymälässä vieraili lähes 500 uutta naapuria, Jussi Salla kertoo.

Uudessa myymälässä vietetään Lastenlauantaita 2.11. klo 11–16. Lidlin oma maskotti Lido Lohikäärme on tavattavissa tasatunnein ja lapsille on luvassa palkintoja Mestarimyymäläetsivä-aarteenetsinnästä. Lapsikävijöille jaetaan myös siirtokuvatatuointeja ja ilmapalloja.

Lisätietoja:
Viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.