Lidlin myymäläverkosto laajenee - Lidl-myymälä avattiin Ulvilassa

Lidlin myymäläverkosto Suomessa laajeni jälleen, kun Ulvilan Lidl-myymälä avasi ovensa torstaina 19.11.2015. Uusinta Lidl-ilmettä edustava Ulvilan myymälä on 148. Lidl-myymälä Suomessa. Samassa kiinteistössä ovensa avasi myös Alko. Ulvilan myymälä työllistää 16 henkilöä.

-       Meillä on ennestään Satakunnassa kaksi myymälää Porissa ja yksi Raumalla, Harjavallassa, Kankaanpäässä, Huittisissa ja Kokemäellä, joten Ulvilan myymälä täydentää hienosti myymäläverkostomme Satakunnassa, kertoo myyntipäällikkö Satu Suominen.

Ulvilan myymälä on valoisa ja asiakasystävällinen. Avara ja värimaailmaltaan hillityn harmaa myymälä edustaa uusinta Lidl-ilmettä. Selkeän pohjaratkaisun ansiosta myymälässä asiointi on helppoa ja vaivatonta. Myymälän myyntipinta-ala on noin 1200 m². Myymälä on 16 henkilön työpaikka. Myymäläpäällikkönä toimii Jesse Tupala.

Naapuri-illassa mainio tunnelma

Avajaisia edeltävänä iltana Ulvilan myymälää esiteltiin kutsuvierastilaisuudessa lähialueen asukkaille. Tilaisuudessa naapureilla oli mahdollisuus tutustua upouuden myymälän lisäksi myös henkilökuntaan sekä maistella uutuustuotteita ja huippukokki Henrik ”Roope” Rehbinderin kalasoppaa. Myymäläpäällikkö Jesse Tupala on tilaisuuteen tyytyväinen:

-       Kahden tunnin aikana meillä kävi noin 500 vierasta. Tunnelma naapuri-illassa oli aivan mainio. Myymälän tuloa paikkakunnalle oli selkeästi odotettu. Asiakkaat olivat innoissaan uudesta myymästä ja moni kehui myymälää upean ja selkeän näköiseksi. Tästä on hyvä jatkaa, Tupala summaa.

Avajaisohjelma jatkuu lauantaina 21.11., jolloin myymälässä vietetään lasten lauantaita klo 916.

Ulvilan myymälän osoite on Vanha Helsingintie 4, 28400 Ulvila. Myymälä on auki arkisin klo 8–21, lauantaisin 8–18 ja sunnuntaisin 12–18.

Lisätietoja
Mikäli haluatte haastatella myymäläpäällikköä tai käydä kuvaamassa uutta myymäläämme, olettehan yhteydessä viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikoseen, p. (09) 2345 6400,
media@lidl.fi.