Lidlin outlet-myymälä Jyväskylässä sulkeutuu 23.2.

Lidl sulkee pop-up-outlet-myymälän Jyväskylässä 23.2. Myymälässä alkaa loppuunmyynti maanantaina 11.2.

Jyväskylän Seppäläntiellä asiakkaita palvellut pop-up-outlet-myymälän vuokrasopimus päättyy ja myymälä suljetaan 23.2. Outlet-myymälä avattiin Jyväskylässä kesäkuussa 2018.

– Jyväskylän outlet-myymälä on ollut todella suosittu asiakkaidemme keskuudessa ja edulliset tuotteet ovat tehneet kauppansa. Pidämme mahdollisena, että tulevaisuudessa avaamme vielä uuden outlet-myymälän Jyväskylään, aluepäällikkö Markus Virtanen kertoo.

Jyväskylän outlet-myymälässä myydään muun muassa aikuisten ja lasten vaatteita, elektroniikkaa, sisustus- ja pihatarvikkeita, keittiötavaraa ja työkaluja. Tuotteiden hinnat ovat eurosta noin 30 euroon. Loppuunmyynti myymälässä alkaa maanantaina.

Jyväskylässä on tällä hetkellä neljä Lidl-myymälää. Pop-up-outletin henkilökunta työskentelee jatkossa muissa Jyväskylän myymälöissä.

Lidlillä on tällä hetkellä outlet-myymälöitä Vantaan Tammistossa, Espoon Nöykkiössä ja Vaasan keskustan myymälässä.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 182 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.