Lidlin toinen myymälä Seinäjoella avataan – edustaa Lidlin uusinta ilmettä

Lidlin toinen myymälä Seinäjoella avataan torstaina 22.2. Kapernaumin kaupunginosassa. Uusi myymälä edustaa Lidlin uusinta myymäläilmettä, joka on avara, valoisa ja tyylikkään harmaa.

Kapernaumin Lidl-myymälä sijaitsee Päivölän alueella, Kapernaumin kaupunginosassa. Uudessa, avarassa Lidlissä on 1400 m² myyntipinta-alaa. Värimaailma myymälässä on uuden myymäläilmeen tapaan tyylikkään harmaa ja tuotteet on sijoiteltu suomalaisten asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Sisään astuessa asiakas näkee ensimmäiseksi runsaan hedelmien ja vihannesten osaston ja paistopisteen uunituoreet suolaiset ja makeat herkut

Suomen Lidl-myymälöillä on energiatehokkuuden ISO 50001 -sertifikaatti, joten myös Kapernaumin myymälän sähkön-, lämmön- ja vedenkulutusta seurataan yksityiskohtaisesti ja poikkeamiin puututaan herkästi. Esimerkkejä energiatehokkaista ratkaisuista ovat LED-valaistus sekä kannelliset ja ovelliset pakastealtaat ja -kaapit.

Kapernaumin myymälän erinomainen sijainti mahdollistaa kasvavan asiakasmäärän palvelemisen

Lidl palvelee Suomessa jo lähes kahta miljoonaa asiakasta joka viikko. Kapernaumin myymälän loistava sijanti liikenneväylien kainalossa mahdollistaa tasokkaan palvelun Seinäjoen kasvavalle asiakaskunnalle. Erinomaiset liikenneyhteydet myymälään takaavat sen, että Lidl palvelee ihmisiä siellä missä he liikkuvat ja poikkeaminen myymälään onnistuu myös matkalla.

– Seinäjoelle on kaivattu toista Lidliä. Nyt asiakkaamme pääsevät entistä kätevämmin poikkeamaan ostoksille, iloitsee myyntipäällikkö Satu Suominen.

Kapernaumin Lidl työllistää noin 20 kaupan alan ammattilaista, ja myymäläpäällikkönä toimii Johanna Huhta. Myymälä sijaitsee osoitteessa Tehtaantie 4 B, 60100 Seinäjoki ja on avoinna arkisin ja lauantaisin klo 8–21 sekä sunnuntaisin klo 11–20.

Lauantaina 24.2. myymälässä on odotettavissa kuhinaa, kun myymälässä vietetään suosittua Lasten lauantaita. Lauantain aikana myymälässä seikkailee mm. Lido Lohikäärme.

Lidlillä on Seinäjoen keskustassa ennestään jo vuodesta 2004 toiminut myymälä. Kapernaumiin avautuu Lidl Suomen 172. myymälä. Vuonna 2018 Lidl suunnittelee avaavansa Suomeen yli 10 uutta myymälää. Kapernaumin Lidl-myymälä on jo kolmas uusi myymälä vuonna 2018.

Lisätietoja:
Katja Kuikka, Lidl Suomi Ky, viestintä, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.