Lisää pakettiautomaatteja Lidleihin – Smartmilen automaatit Espooseen ja Tampereelle

Lidl lisää pakettiautomaatteja myymälöissään ja ottaa tällä viikolla käyttöön Smartmilen pakettiautomaatit Tampereella Rautatienkadun myymälässä ja Espoossa Espoonlahden myymälässä. Smartmilen automaatteihin paketteja toimittavat DHL Express, Matkahuolto, Postnord ja DB Schenker.

Lidleissä on jatkossa entistä helpompaa hoitaa niin ruokaostokset kuin postipaketit samalla kertaa. Jatkossa paketteja voi noutaa myös Tampereen Rautatienkadun ja Espoon Espoonlahden myymälöiden Smartmile-automaateista. Espoonlahden Lidl-myymälässä asiakkaiden käytössä on robotisoitu automaatti ja Tampereen Rautatienkadun myymälässä perinteisempi lokerikkoautomatti.

Lidl on tehnyt yhteistyötä Postin kanssa jo vuodesta 2017 ja Postin Smartpost-automaatteja löytyy jo 41 myymälästä ympäri Suomen. Smartmilen automaatteihin paketteja toimittavat DHL Express, Matkahuolto, Postnord ja DB Schenker.

Jatkossa Tampereen Rautatienkadun myymälästä voi noutaa paketteja sekä Smartpostin että Smartmilen automaateista.

– Meillä on hyviä kokemuksia pakettiautomaateista myymälöissämme ja asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä lisääntyneeseen palvelujen tarjontaan. Me luonnollisesti haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea ja kuunnella heidän toiveitaan, operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen kertoo.

– Smartmilen tehtävä on tarjota asiakkaille vaivaton ja nopea pakettien nouto yhdestä, kaikille toimijoille yhteisestä automaatista. Hienoa, että yhteistyössä Lidlin kanssa voimme laajentaa verkostoamme ja kehittää asiointikokemusta vielä paremmaksi, Smartmilen toimitusjohtaja Aku Happo toteaa.

Smartmilen automaatit tulevat alkukesän aikana myös muihin Lidlin myymälöihin, seuraavaksi Helsingin Tukkutorin myymälään.

Avainsanat: