Loimaan pop-up-outlet sulkee ovensa 3.2.

Loimaan Lidlin yhteydessä toiminut outlet-myymälä sulkee ovensa maanantaina 3.2. Outlet-myymälä on viimeisen kerran auki sunnuntaina 2.2. klo 11–19. Outlet-myymälän sulkeutuminen ei vaikuta Loimaan Lidlin toimintaan. Väliaikainen pop-up-outlet avasi ovensa 6.11.2019.

– Outlet sai Loimaalla todella innostuneen vastaanoton ja myymälässä riitti hyvin asiakkaita. Vaikka outlet-puoli sulkeutuu, Lidl palvelee normaalisti. Pop-up-hengen mukaisesti outlet voi kuitenkin vielä avautua uudestaan myöhemmin tänä vuonna, aluejohtaja Kalle Noukkala kertoo.

Loimaan outletin sulkeuduttua lähin outlet-myymälä palvelee Kaarinan Krossissa. Muut outlet-myymälät sijaitsevat Espoon Nöykkiössä, Jyväskylän Seppälässä ja Vaasan keskustan myymälässä. Myymälöiden vaihtuvaan valikoimaan kuuluu Lidlin tuttuja käyttötavaroita, muun muassa aikuisten ja lasten vaatteita, elektroniikkaa, sisustus- ja pihatarvikkeita, keittiötavaraa ja työkaluja. Tuotteiden hinnat ovat eurosta 30 euroon.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 186 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.