Loimaan pop-up-outlet sulkee ovensa 3.2.

Loimaan Lidlin yhteydessä toiminut outlet-myymälä sulkee ovensa maanantaina 3.2. Outlet-myymälä on viimeisen kerran auki sunnuntaina 2.2. klo 11–19. Outlet-myymälän sulkeutuminen ei vaikuta Loimaan Lidlin toimintaan. Väliaikainen pop-up-outlet avasi ovensa 6.11.2019.

– Outlet sai Loimaalla todella innostuneen vastaanoton ja myymälässä riitti hyvin asiakkaita. Vaikka outlet-puoli sulkeutuu, Lidl palvelee normaalisti. Pop-up-hengen mukaisesti outlet voi kuitenkin vielä avautua uudestaan myöhemmin tänä vuonna, aluejohtaja Kalle Noukkala kertoo.

Loimaan outletin sulkeuduttua lähin outlet-myymälä palvelee Kaarinan Krossissa. Muut outlet-myymälät sijaitsevat Espoon Nöykkiössä, Jyväskylän Seppälässä ja Vaasan keskustan myymälässä. Myymälöiden vaihtuvaan valikoimaan kuuluu Lidlin tuttuja käyttötavaroita, muun muassa aikuisten ja lasten vaatteita, elektroniikkaa, sisustus- ja pihatarvikkeita, keittiötavaraa ja työkaluja. Tuotteiden hinnat ovat eurosta 30 euroon.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.