Oktoberfest on pian täällä – myös alkoholittomana!

Viime vuosina alkoholittomien juomien valikoima, maku ja laatu ovat kehittyneet voimakkaasti ja niiden myynti kasvaa. Moni juokin perinteisten oluiden rinnalla miedompia ja alkoholittomia versioita ja yhä useampi myös korvaa alkoholillisen ruoka- tai saunajuoman alkoholittomalla versiolla. Virittäydy lähestyvän Oktoberfestin tunnelmaan näillä alkoholittomilla uutuuksilla – mukana myös yksi alkoholia sisältävä, raikas Session IPA.

Alkoholiton IPA

Tämän vuoden suosikkiuutuus puraisee mukavasti. Hyvä juoma muun muassa aasialaisen ruoan, mausteisten makkaroiden, falafelien tai lohen kanssa. Valmistettu Saksassa.

0,99 € / 0,33 l

Perlenbacher alkoholiton olut

0,0%

Täysin alkoholiton lager on raikas juoma ja sopii sille, joka ei halua niellä edes sitä puolikasta alkoholiprosenttia, joka monissa holittomissa oluissa on. Valmistettu Ranskassa.

0,69 € / 0,33 l

Patronus alkoholiton vehnäolut

Aito saksalainen vehnäolut alkoholittomana versiona. Täyteläisen hedelmäinen vehnäolut on oiva makupari suklaalle!

1,39 € / 0,5 l

Steam Brew Craft Beer Session

IPA 4,9%

Pintahiivaoluen vahva humalointi tuo olueen yrttisen maun, jossa on mukana myös pirteää sitruksisuutta. Valmistettu Saksassa.

2,39 € / 0,5 l

Lisätietoja: tiedottaja Anna Rissanen, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 184 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.