Seuraa rairuohon kasvua livenä Lidlin Facebookissa – kisastudiossa Jani Alkio ja Ville Klinga

Tänä pääsiäisenä katsotaan livenä rairuohon kasvua. Lidl Suomi järjestää Facebook-sivuillaan 27.–29.3.2018 kolmipäiväisen Lidl Easter Grass Growth Challengen, jossa kasvaa kilpaa kaksi rairuohoa. Rairuohojen mittelö on seurattavissa Lidlin Facebookissa kellon ympäri.

­– Lisäjännitystä tulee joka päivä järjestettävistä erityislivelähetyksistä, joita tähdittävät sellaiset urheilun saralta tutut henkilöt kuin Ville Klinga ja Jani Alkio, Lidl Suomen online team leader Jani Peippo kertoo.

Tunnin mittaisissa erityislivelähetyksissä haastatellaan asiantuntijoita, käydään läpi statistiikkaa ja virittäydytään kisatunnelmaan mitä viihdyttävimmällä tavalla.

– Luvassa on yllätyksiä ja urheiluun liittyviä suuria tunteita. Yleisö pääsee mukaan livelähetykseen veikkaamalla voittajaa. Arvomme kaikkien osallistujien kesken 100 euron lahjakortteja, Peippo sanoo.

Rairuoholiven takana ovat Lidl Suomen markkinointi ja Kuubi.

Lidl EGG eli Easter Grass Growth Challenge Lidl Suomen Facebookissa 27.–29.3.2018. Erityislivelähetykset tiistaina, keskiviikkona ja torstaina klo 10–11. Keskustelua voi seurata hashtagilla #LidlEGG

Lisätietoja: Viestintäasiantuntija Linda Pukka, (09) 23456400, media@lidl.fi

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 183 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.