Somehurmoksen aiheuttaneet nallesipsit pysyvästi Lidlin valikoimaan

Lidl tuo somessa runsaasti huomiota niittäneet nallesipsit pysyvästi kaikkiin myymälöihinsä ympäri Suomen torstaina 31.10. Snack Day -merkillä myytäviä Teddy’s hit -sipsejä on aiemmin myyty kampanjatuotteena rajoitetun ajan. Viimeksi sipsejä on ollut myynnissä syyskuussa. Tuolloin Lidlille sateli toiveita perunalastujen tuomisesta valikoimaan pysyvästi.

- Tänä vuonna sipsit ovat olleet myynnissä kahdesti, ja kumpikin erä myytiin loppuun ennätysnopeasti. Saimme myös liudan asiakaspalautteita, joissa sipsien toivottiin löytyvän myynnistä ympäri vuoden. Haluamme vastata asiakkaidemme toiveisiin, ja siksi nallesipsit palaavat hyllyillemme pysyvästi, kertoo Lidlin ostopäällikkö Hannes Herbst.

Sipsit ovat nousseet ilmiöksi myös sosiaalisessa mediassa, jossa sipsien ympärille on noussut melkoinen hurmos. Keskustelu sai alkunsa keväällä, kun kotkalainen raskaana ollut nainen bongasi sairaalassa ollessaan tiedon, että Lidl tuo myyntiin rajoitetun erän hänen lapsuutensa suosikkiherkkua. Tästä alkoi vilkas keskustelu useilla foorumeilla, joissa jaettiin makumuistoja ja tietoja siitä, mistä Lidlin myymälästä sipsejä oli vielä saatavilla. Monelle nallen naaman muotoiset perunalastut ovat pala lapsuutta, ja sipsit vievätkin makumatkalle nuoruusvuosiin. Nallesipsejä myytiin Lidlissä 2000-luvun alkuvuosina.

- Sipsien maku on monen mielestä täysin uniikki, eikä vastaavaa perunalastua ole. Uskon, että asiakkaat ottavat legendan paluun vastaan riemuiten, Herbst hymyilee.

Snack Day Teddy’s Hit -sipsejä myydään 125 gramman pusseissa kaikissa Suomen Lidleissä 31.10. alkaen. Sipsipussin hinta on 1,19 €.

Ainesosat: perunajauhe, auringonkukkaöljy, perunatärkkelys, muunnettu tärkkelys (tapioka, peruna), suola, sokeri, hiivauute, emulgointiaine (soijalesitiini), mausteet. Saattaa sisältää pieniä määriä gluteenia. Suolapitoisuus  1,73g/100g. Valmistusmaa: Saksa.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 184 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.