• Lidl Suomi/

Suuri ostoskeskus avaa ovensa Vaalimaalla lokakuun lopulla – Rajamarket, Lidl ja Alko saman katon alla

Vaalimaan rajanylityspaikan vieressä avataan lokakuussa mittava ostoskeskus. Scandinavian Shopping Centerin ensimmäiset myymälät avaavat ovensa torstaina 29.10. klo 9, kun avajaisiaan viettävät Rajamarket, Lidl ja Alko. Uusi ostoskeskus tulee palvelemaan Virolahden asukkaita ja muita Vaalimaan alueella liikkuvia.

Virolahdella, Vaalimaan rajanylityspaikan välittömässä läheisyydessä sijaitsevassa ostoskeskuksessa avataan ensimmäiset myymälät torstaina 29.10. klo 9. Scandinavian Shopping Centerissä on tilaa 18 600 neliömetriä. Suurin osa mittavan ostoskeskuksen liikepaikoista on jo varattu. Tontilla on pysäköintitilaa noin 400 autolle.

– Vaalimaalla jo yli 20 vuotta toiminut Rajamarket avaa ostoskeskukseen yrityksen suurimman toimipisteensä. Rajamarketin valikoima laajenee merkittävästi mm. elintarvike- ja rautatuoteryhmissä. Valikoimissamme reilut valikoimat suomalaisia ja kansainvälisiä tuotemerkkejä, Rajamarketin toimitusjohtaja Sergei Ananiev kertoo.

Vaalimaan suurimmassa ostoskeskuksessa ensimmäisenä avaavat ovensa Lidl, Alko, Rajamarket. Lisäksi ostoskeskuksessa avautuu Buffet-Lounasravintoja, joka tarjoilee kotiruokaa ja keittolounasta paikallisen henkilökunnan toimesta. Vuoden 2020 loppuun mennessä kauppakeskukseen avautuu myös koko perheen seikkailu-leikkipuisto.

Toivotamme asiakkaat tervetulleeksi tutustumaan Vaalimaan uuteen Lidliin. Meillä on Vaalimaan myymälässä kattavasti tuttuja Lidl-tuotteita ja paras hinta-laatusuhde. Lidlin kansainväliset teemaviikot tulevat myös Vaalimaalle, samoin käyttötavaroiden vaihtuva valikoima vaatteita ja kodin tarvikkeita. Paistopisteellä paistetaan joka päivä tuoreita suolaisia ja makeita herkkuja. Lisäksi myymälähenkilökunta ottaa mielellään vastaan asiakkaiden tuotetoiveita, Lidlin aluepäällikkö Terhi Notkola kertoo.

– Palvelemme jatkossa asiakkaitamme yhä paremmin, kun aukioloaikamme hieman laajenevat. Myymälä on auki ma-pe klo 11.00 -19.00  ja la 10.00-18.00 Tulemme panostamaan tuotteiden selkeään esillepanoon ja vaivattomaan asiointiin. Myös vastuullisuuden teemat ja kampanjat ovat näkyvä osa myymälässä asiointia. Sama tuttu myymälähenkilöstömme palvelee myös uudessa myymälässä, aluepäällikkö Pirjo Hirvonen Alkosta kertoo.

Koronavirusepidemian vuoksi kauppakeskus muistuttaa asiakkaita turvallisesta asioinnista. Kauppaan ei pidä tulla sairaana, kaupassa on huolehdittava turvaväleistä ja muistettava hyvä käsi- ja yskimishygienia. Lisäksi asiakkaiden on hyvä seurata ja noudattaa viranomaisten antamia maskisuosituksia.

Liikkeiden aukioloajat:
Lidl: avajaispäivä klo 9–19, maanantaista perjantaihin klo 11–19, lauantaista sunnuntaihin 10–18
Alko: maanantaista perjantaihin klo 11–19, lauantaisin klo 10–18
Rajamarket: Avajaispäivänä klo 9–21, maanantaista lauantaihin klo 8–21, sunnuntaisin klo 9–20

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.