Takaisinveto: Chef Select neljän juuston pizzan tuotepakkauksessa virheellinen takaetiketti

Lidl Suomi on poistanut myynnistä erän Chef Select 4 Formaggi Pizza -tuotteita pakkausmerkintävirheen vuoksi. Osassa tuotepakkauksista on virheellisesti ollut kinkku-mozzarellapizzan ainesosaluettelo. Kyseessä on kylmähyllystä myytävä, paistettava tuorepizza. Neljän juuston pizza sisältää ainesosana kananmunaa, joka on allergeeni. Kananmunaa ei ole mainittu virheellisen pakkauksen ainesosaluettelossa. Tuote ei sovellu henkilöille, jotka ovat yliherkkiä kananmunalle. Muille tuote on turvallinen käyttää.

Takaisinveto koskee tuote-erää, jonka parasta ennen -päivämäärä on 22.4.2019. Tuotetta on myyty kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä.

Tuote: Chef Select 4 Formaggi, Fresh Stone-Baked Pizza, 430 g
EAN-numero: 20165390
Parasta ennen -päivämäärä: 22.4.2019

Asiakkaat voivat halutessaan palauttaa virheelliset tuotteet Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Liitteenä kuva tuotteista (kuva: Lidl Suomi).

Lisätietoja asiakkaille: Lidl Suomi, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle: Lidl Suomi, viestintä, media@lidl.fi, p. 09 2345 6400

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 182 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.