Takaisinveto: Erä basilikalla maustettua Italiamo-tomaattimurskaa vedetty myynnistä tuotevirheen vuoksi

Lidl on poistanut myynnistä erän basilikalla maustettua Italiamo-tomaattimurskaa (Italiamo Polpa di pomodoro con basilico), koska kyseinen erä saattaa muualla Euroopassa saatujen asiakaspalautteiden perustella sisältää muovia. Suomessa ei ole saatu palautetta tuotevirheestä, mutta kyseinen erä on varotoimenpiteenä poistettu myynnistä.

Tuote: Italiamo basilikalla maustettu tomaattimurska (Italiamo Polpa di pomodoro con basilico)

EAN-numero: 20198060

Parasta ennen: 31-12-2020

Erätiedot: L327NDB 6A-31/12/2020 SI LB 224

Takaisinveto koskee ainoastaan basilikalla maustettua Italiamo-merkkistä tomaattimurskaa ja yllämainittua erää, jonka parasta ennen -päiväys on 31-12-2020. Tuotetta on myyty Italia-teemaviikon aikana 28.6. lähtien kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä. Muut Italiamo-merkin tomaattimurskat, muut erät ja muut Lidlin myymät tomaattimurskat ovat turvallisia käyttää.

Lidl pyytää kyseistä Italiamo-tomaattimurskaa ostaneita asiakkaitaan palauttamaan takaisinvedon kohteena olevan tuotteen Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Liitteenä kuva tuotteista (kuva: Lidl Suomi Ky).

Lisätietoja asiakkaille: Lidl Suomi Ky, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle: Lidl Suomi Ky, viestintä, media@lidl.fi, p. 09 2345 6400

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 184 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.