Takaisinveto: Erä Culinea kananuggetteja vedetty myynnistä tuotevirheen vuoksi

Lidl Suomi on poistanut myynnistä erän Culinea Chicken Nuggets -tuotetta, koska kyseinen tuotantoerä saattaa saatujen asiakaspalautteiden perusteella sisältää muovin palasia. Kyseessä on pakasteena myytävä tuote.

Takaisinveto koskee tuote-erää, jonka erätunniste on 41846300 ja parasta ennen -merkintä 14.11.2019. Tuotetta on myyty kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä.

Tuote: Culinea Chicken Nuggets 750g

EAN-numero: 20872922

Parasta ennen -merkintä : 14.11.2019

Erätunniste: 41846300

Takaisinveto koskee vain yllämainittua erää, jonka parasta ennen -päiväys on 14.11.2019. Muilla päivämäärillä ja erätunnuksilla merkittyjä Culinea Chicken Nuggets- tuotteita on turvallista käyttää.

Asiakkaat voivat halutessaan palauttaa ostamansa tuotteet Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään.

Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Liitteenä kuva tuotteesta (kuva: Lidl Suomi Ky).

Lisätietoja asiakkaille : Lidl Suomi Ky, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle : Lidl Suomi Ky, viestintä, media@lidl.fi, p. 09 2345 6400

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5600 henkilöä. 190 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.