• Lidl Suomi/

Takaisinveto: Isokari savukirjolohifileen tuotannossa kypsennysvirhe – erä vedetty pois myynnistä

Lidl on poistanut myynnistä erän Isokari savukirjolohifileetä valmistuksessa tapahtuneen virheen takia. Kala ei välttämättä ole kypsentynyt sisältä kunnolla.

Takaisinveto koskee ainoastaan tuote-erää, jonka viimeinen käyttöpäivä on 29.11.2019. Tuotetta on myyty kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä.

Kuluttajia pyydetään jättämään tuote käyttämättä. Asiakkaat voivat halutessaan palauttaa virheellisen tuotteen mihin tahansa Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Tuote: Isokari savukirjolohifilee, n. 750 g

Erätieto: 603154

Viimeinen käyttöpäivä: 29.11.2019

Liitteenä kuva tuotteesta (kuva: Lidl Suomi).

Lisätietoja asiakkaille: Lidl Suomi, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle: Lidl Suomi, viestintä, media@lidl.fi, p. 09 2345 6400

Takaisinveto tehdään, kun tuote on tai sen epäillään olevan terveydelle haitallinen tai ihmisravinnoksi soveltumaton. Silloin tuote on saatava pois kuluttajilta ja kaupoista mahdollisimman tehokkaasti. Syitä takaisinvedoille ovat esimerkiksi virheelliset pakkausmerkinnät (esim. allergeenien puuttuminen ainesosaluettelosta), vierasesineet tai tuote-erässä todettu mikrobiologinen tai kemiallinen ongelma.

Lisätietoja: Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi